Economia

Frit Ravich redueix 18 tones de plàstic en 290 productes

Frit Ravich, empresa fabricant de patates xips, snacks i fruita seca, ha reduït un 10% l’ús de plàstic, cosa que comportarà una reducció total de 18 tones a finals del 2019. Amb l’objectiu de potenciar la sostenibilitat dels seus productes, Frit Ravich va apostar per reduir el plàstic. Iniciat amb una fase prèvia d’estudi i anàlisi el 2018, el projecte s’ha desenvolupat des del gener a tot el packaging de la gamma de fruita seca i crispetes, la qual cosa repercuteix en un total de 290 productes dels que ara estan a la venda. Entre les mesures implementades destaca la disminució del gramatge dels plàstics i també s’ha optimitzat la mida de les bosses. L’empresa calcula que l’any 2025 s’hauran reduït, com a mínim, un total de 108 tones de plàstic. La directora general de Frit Ravich, Judith Viader, va assenyalar que “la sostenibilitat és un dels pilars de l’empresa”. Així, l’empresa col·labora amb l’IRTA en la creació de snacks saludables i sostenibles de fruita dolça, tallada a làmines i assecada. També s’ha ampliat la flota de vehicles de GLP (gas liquat de petroli), que a finals d’any disposarà de 20 vehicles i que es doblarà durant el 2020.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.