Economia

SERGI I ÒSCAR FORRELLAD

Càmping Cala Montjoi

“No hi ha la mateixa alegria de consum que l’any passat”

Tenen clients repetidors?
Moltíssims. Diríem que el 60% dels clients que tenim repeteixen any rere any. Hi ha clients que fa més de 50 anys que venen, molt abans que nosaltres ens en féssim càrrec.
Com veieu la temporada turística d’aquest any?
Estem recuperant els nivells del 2019. Però, malgrat el que es va dient, no es tracta d’un any excepcional. Hem detectat que el client gasta menys que en les darreres temporades turístiques. És a dir, s’està recuperant el turisme i tant els catalans com els francesos viatgen, però no hi ha la mateixa alegria de consum que hi va haver l’any passat. El juny va anar força bé i tothom n’està molt content; al juliol, si bé tothom es pensava que aniria molt bé, no hi ha hagut l’ocupació esperada, i l’agost esperem que sigui molt bo.
El fet que els nens i nenes comencin les classes una setmana abans creu que perjudicarà el sector turístic?
Sí. De fet ja estem notant que la primera setmana de setembre el volum d’entrada de reserves és menor que els altres anys, quan fins a la Diada hi havia bona ocupació. Jo crec que la segona setmana de setembre serà fluixeta pel que fa al turisme familiar.
Vostès obren sis mesos a l’any. Han tingut dificultats per trobar treballadors?
Contractem una vuitantena de treballadors cada any. Deu dels quals són fixos, un 30% aproximadament repeteixen d’un any a l’altre i la resta són els que contractem cada temporada. Tenim sort que tenim molts contactes, però sí, costa.
Com us coneix el client?
És cert que tenim algun majorista de viatges, però són pocs els clients que arriben per aquesta via. El principal canal pel qual ens coneixen és el boca-orella.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.