Economia

Cadaqués vol atraure turisme de proximitat

La campanya ‘Cadaqués t’espera’ té el suport de Bruno Oro

“Una campanya austera i senzilla que vol ser una invitació a una progressiva normalitat, dins del respecte de les mesures de seguretat i prevenció.” Així és com l’Ajuntament de Cadaqués defineix la campanya de promoció turística que ha iniciat aquesta setmana amb el lema Cadaqués t’espera, adreçada especialment als visitants i turisme de proximitat.

En la campanya hi col·laboren l’actor i cantant Bruno Oro, que ha cedit un fragment de la seva cançó Cadaqués (per a mitjans radiofònics), i el pintor Ramon Moscardó, que també ha cedit una de les seves pintures, en concret la de Portdoguer (per als mitjans digitals i escrits).

Segons informa l’Ajuntament, aquest impuls comunicatiu ha de permetre revertir la crisi provocada per la pandèmia de la Covid-19 i el seu impacte en l’àmbit social, econòmic, comercial i cultural, i contribuir a la recuperació i dinamització dels diferents sectors del teixit socioeconòmic del municipi.

La campanya vol promocionar els valors culturals, artístics, tradicionals, històrics, marins, paisatgístics i gastronòmics del municipi.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.