Fibracat creix un 36% en facturació el 2020
L’operador de telecomunicacions arriba als sis milions d’euros i ara engega el nou pla estratègic, per assolir el milió de clients el 2025
L’operador de telecomunicacions Fibracat clourà el 2020 amb una xifra de negocis de 6 milions d’euros, un 36% més que a l’exercici anterior, tot complint amb els objectius de créixer exponencialment continguts al pla estratègic 2016-2020.
A partir de l’any vinent, s’inicia un altre pla, que es tancarà l’any 2025, el qual té com a màxim objectiu arribar al milió de clients.
Per a Fibracat, l’any 2020 ha estat l’any de l’expansió al territori i de grans inversions. Un dels objectius de l’operador era tenir presència a les quatre províncies catalanes i amb la inauguració de l’store de Lleida consoliden aquesta proximitat amb els clients, després d’estar presents a Manresa, Reus i Girona. Amb cobertura de fibra òptica, Fibracat ha fet una inversió d’un 29% més que l’exercici anterior. Aquestes xifres, el converteixen en operador mòbil complet, avalat pel reconeixement internacional de la UIT (Unió Internacional de Telecomunicacions).
El CEO i cofundador de Fibracat, Josep Olivet, considera que “estem apostant pel país invertint en infraestructura pròpia per oferir un preu més competitiu i un servei de més qualitat i amb seguretat”. Actualment, Fibracat ofereix la latència d’Internet més baixa de tota Espanya, arribant a 1.000 Mbps, una velocitat de navegació que situa l’operador de telecomunicacions com un dels millors de Catalunya. Josep Olivet afirma que “tenim el compromís d’innovar per prestar el millor servei. Som conscients que la tecnologia i la connectivitat són essencials per al desenvolupament econòmic i social”.
Una de les principals inversions d’aquest exercici, amb 1 milió d’euros, ha estat la creació de Fibracat TV, un canal de TDT per posar en valor dos aspectes que marcaran el nostre futur immediat com a societat: d’una banda, l’empoderament femení, el paper de les dones a la societat, i la igualtat i la diversitat com a factors essencials de ciutadania i de convivència; i, de l’altra, la revolució tecnològica i els canvis socioeconòmics que generarà. Meritxell Bautista, cofundadora de Fibracat i presidenta de Fibracat TV, assegura que ”quan vam decidir crear un operador català, capaç de competir amb operadors a nivell espanyol, volíem una marca que enamorés i que tothom volgués contractar. Ho aconseguim amb el servei i el preu competitiu, però també perquè darrera hi ha ànima. Els nostre valors i la nostra manera de fer tenen el seu aparador a Fibracat TV”.