Empreses

Nominis, focalitzada en l’ensenyament d’idiomes als infants, aixeca 180.000 euros

La nova EdTech basa l’aprenentatge en històries interactives

Nominis, start up de l’àmbit de l’educació, orientada a l’ensenyament digital d’idiomes als infants, ha aixecat 180.000 euros en la seva primera ronda llavor.

A partir d’ara, l’empresa desenvoluparà el producte, l’ampliació de l’equip, a l’àrea tecnològica i de continguts i l’expansió del negoci a nivell estatal. A la ronda hi han participat inversors amb experiència en el sector educatiu, com ara Alejandro Villarán (Seabery); Alex Thorson (Alegra Learning) o Albert Clemente (Tus Clases Particulares), business angels reconeguts com Tom Horsey o Nicolás Riquelme i fons d’inversió com ABAC nest o Bcombinator.

Nominis s’adreça tant a famílies com escoles i ofereix una plataforma íntegrament digital en que els alumnes poden aprendre anglès de forma autònoma, amb una metodologia basada en històries interactives, i adaptada al seu propi ritme. El seu preu és 10 vegades més barat que a les acadèmies tradicionals.

“L’storytelling és la forma més antiga d’educació i entreteniment, i és el vehicle ideal per ensenyar idiomes a nens que ja saben llegir i escriure”, explica Rodrigo Servert, fundador i CEO de l’empresa. Afegeix que “les històries converteixen l’aprenentatge en una aventura interactiva en què l’estudiant és el veritable protagonista.”

“Crear una plataforma personalitzada i combinar adequadament storytelling interactiu i aprenentatge d’idiomes no és senzill, es tracta d’un repte molt ambiciós i per això és tan emocionant”, comenta Avi Leavitt, CTO de l’start up.

El projecte compta amb el suport de diverses institucions educatives, com ara Oxford Idiomes, Proeducación, Keiki, Pinion Education, EdTech Society i Learning Design Center.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.