Empreses

Stada compra 15 marques a GSK

L’adquisició s’ha fet a diferents països europeus, entre ells l’Estat espanyol

Stada, la farmacèutica de medicaments sense recepta i genèrics, ha adquirit 15 marques a distintes àrees terapèutiques de la multinacional GlaxoSmithKline (GSK). L’empresa no ha volgut desvetllar la informació financera del contracte de compravenda i de les autoritzacions de comercialització.

L’adquisició inclou marques de productes per al refredat, la grip, el dolor i la cura de la pell en més de 40 països.

La farmacèutica alemanya que té seu a Sant Just Desvern ha fet en els darrers anys una forta aposta per l’àrea de consumer healthcare, com se sol conèixer en el sector als medicaments que no necessiten prescripció mèdica. El director general de la multinacional d’origen alemany, Peter Goldschmidt, explicava a la nota que va difondre el grup que amb aquesta adquisició impulsarà l’acceleració del creixement de la companyia.

Les marques adquirides estan, majoritàriament a països europeus com França, Alemanya, Itàlia, Polònia, Rússia, l’Estat espanyol i Suïssa. Algunes de les marques com Venoruton, Coldrex, Cetebe, Mebucaine i Tavegyl representen més de la meitat de la facturació combinada de les adquirides.

Pel que fa a la compra a l’Estat espanyol, Stada ha incorporat Venoruton i Trofolastin, ambdues marques líders en els seus respectius mercats.

Mar Fábregas la directora general d’ Stada España explica que l’adquisició de Venoruton i Trofolastin representa un pas definitiu en el desenvolupament del negoci de medicaments sense recepta, “Hem aconseguit incorporar marques conegudes en el nostre país tant pels consumidors com pels professionals sanitaris, que permetran consolidar la figura d’ Stada como un aliat de confiança per la cura de la salut”, afegeix·



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.