Eines

Nou entorn, noves maneres de vendre

Andoni Rodríguez de Galarza ofe­reix quinze claus essen­ci­als per tenir èxit comer­cial en l’entorn B2B (busi­ness to busi­ness, les transac­ci­ons comer­ci­als entre empre­ses), que aju­da­ran comer­ci­als i caps de ven­des a moure’s amb faci­li­tat. Per a l’autor, s’han produït tres grans can­vis als quals qual­se­vol pro­fes­si­o­nal de les ven­des o orga­nit­zació s’ha d’adap­tar en el menor temps pos­si­ble: s’ha pas­sat de la venda per preu a la venda per valor; hem can­viat l’entorn analògic pel digi­tal, i hem pas­sat de tre­ba­llar per diners a tre­ba­llar amb i per passió. Això ha can­viat la manera com s’ha d’interac­tuar amb el mer­cat, com s’ha de ven­dre, com­par i nego­ciar, la men­ta­li­tat del con­su­mi­dor i com ens hi apro­xi­mem i ens hi comu­ni­quem.

Claves esenciales del éxito comercial B2B en tiempos digitales
Andoni Rodríguez de Galarza
Seurat 16,15 €


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.