Economia

Platja d’Aro crea la targeta de fidelització AROimpulsa

La regi­do­ria de Pro­moció Econòmica de l’Ajun­ta­ment de Cas­tell-Platja d’Aro desen­vo­lupa la nova tar­geta AROim­pulsa com a eina de dina­mit­zació i foment del comerç local. Es tracta d’una apli­cació que esdevé alhora eina de fide­lit­zació i comu­ni­cació, amb la volun­tat d’aju­dar a incre­men­tar les ven­des i el bene­fici de l’esta­bli­ment, inte­grant alhora ser­veis muni­ci­pals i pre­mi­ant els cli­ents amb des­comp­tes direc­tes o amb un sis­tema de punts, que es poden uti­lit­zar per pagar les seves pròximes com­pres, etc.

Aquesta eina de fide­lit­zació té dos for­mats: tar­geta física (2.000 uni­tats) i la versió en apli­cació per a dis­po­si­tius mòbils més pràctica i sos­te­ni­ble per a dis­po­si­tius Android i iOS.

Les empre­ses locals s’adhe­rei­xen a la tar­geta AROim­pulsa donant-se d’alta a l’apli­cació, espai on ofe­rei­xen gra­ti­fi­ca­ci­ons als con­su­mi­dors que con­nec­ten amb al seu esta­bli­ment des de l’app. Poden rea­lit­zar cam­pa­nyes espe­ci­als, pro­mo­ci­ons i totes aque­lles acci­ons diri­gi­des a fide­lit­zar el seu cli­ent, així com donar-se a conèixer a altres.

El diven­dres dia 22, alguns esta­bli­ments de Cas­tell-Platja d’Aro van estre­nar el dis­po­si­tiu Punt Blanc, una acre­di­tació asso­lida a par­tir d’una decla­ració de res­pon­sa­bi­li­tat dels comerços que assu­mei­xen la implan­tació del con­junt de mesu­res de segu­re­tat i higi­ene esta­bler­tes ofi­ci­al­ment.

D’altra banda, el 20 de maig l’Asso­ci­ació d’Empre­sa­ris de Cas­tell-Platja d’Aro-s’Agaró va ini­ciar la cam­pa­nya Platja d’Aro por­tes ober­tes, cre­ada per incen­ti­var el turisme poste­rior a la Covid-19 a la població.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.