Empreses

ActitudPro va facturar 2,1 milions l’any passat

La firma de consultoria comercial, formació i selecció va suportar la pandèmia gràcies a la digitalització i l’augment del nombre d’empreses clients

La firma de con­sul­to­ria comer­cial, for­mació i selecció Acti­tud­Pro va tan­car el 2020 amb una fac­tu­ració de 2,1 mili­ons d’euros, tot igua­lant la xifra de l’any ante­rior, men­tre que va el nom­bre d’empre­ses cli­ents es va incre­men­tar de 110 a 190.

Durant l’any pas­sat, en què l’empresa va poder supor­tar els efec­tes de la pandèmia jus­ta­ment per la digi­ta­lit­zació dels seus ser­veis l’aug­ment del nom­bre dels seus cli­ents, Acti­tud­Pro va incre­men­tar la seva presència inter­na­ci­o­nal com a com­pany de viatge d’empre­ses mul­ti­na­ci­o­nals i estran­ge­res, i ara mateix és pre­sent a 22 països.

Un altre dels èxits de l’any pas­sat és haver reei­xit en el trànsit digi­tal. El març del 2020, quan va escla­tar la pandèmia, Acti­tud­Pro pres­tava la part més impor­tant dels seus ser­veis de forma pre­sen­cial, però va acon­se­guir con­ver­tit tots els seus pro­gra­mes for­ma­tius (el 50% del negoci de l’empresa) al for­mat digi­tal. Com explica Fede Mar­trat, soci fun­da­dor i CEO, “vam haver de donar el salt i, avui, gràcies a empre­ses cli­ents com Porsche o UPL Limi­ted, estem for­mant vene­dors de països tan dis­tants i dis­pars com Fili­pi­nes, Argen­tina, Viet­nam, Japó, Canadà o Austràlia, i això és per a nosal­tres total­ment nou i, des del punt de vista pro­fes­si­o­nal, molt enri­qui­dor.”

Actu­al­ment, del total de la fac­tu­ració d’Acti­tud­Pro, el 50% cor­res­pon al negoci amb empre­ses estran­ge­res o mul­ti­na­ci­o­nals, per a les quals la firma tre­ba­lla com a part­ner de ser­veis de con­sul­to­ria comer­cial, prin­ci­pal­ment, enfo­cats a la for­mació de vene­dors en habi­li­tats comer­ci­als.

En paral·lel, durant l’any pas­sat, l’equip d’R+D+I ha tre­ba­llat a fons el con­cepte de la digi­ta­lit­zació dels equips comer­ci­als i la venda digi­tal, tot incor­po­rant un ampli ven­tall de pro­duc­tes digi­tals i con­tin­guts for­ma­tius adreçats als vene­dors, per aju­dar-los en temps com la fatiga pandèmica, la resiliència, les noves tècni­ques de venda o la gestió i pla­ni­fi­cació de grans comp­tes.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.