Emprenedors

L’eina que llegeix les emocions quan es visualitzen continguts

La idea de Feeder va sorgir el 2018, però no es va desenvolupar fins al setembre del 2020, en plena pandèmia i arran que els dos fundadors, Pablo Filomeno i Mauro Gadaleta, es van trobar immersos en un ERTO. Feeder té dos vessants: d’una banda, és una aplicació mòbil per als usuaris i, d’una altra, un dashboard (representació gràfica de mètriques) per a les empreses clients. Enfocada a la investigació de mercat, Feeder ajuda els creadors de contingut a entendre les emocions que provoca en els consumidors allò que han desenvolupat. I ho fa a través del reconeixement facial. A partir de set emocions bàsiques, parametritza les miniexpressions de la cara, de manera totalment anònima.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.