Emprenedors

L’eina que llegeix les emocions quan es visualitzen continguts

La idea de Fee­der va sor­gir el 2018, però no es va desen­vo­lu­par fins al setem­bre del 2020, en plena pandèmia i arran que els dos fun­da­dors, Pablo Filo­meno i Mauro Gada­leta, es van tro­bar immer­sos en un ERTO. Fee­der té dos ves­sants: d’una banda, és una apli­cació mòbil per als usu­a­ris i, d’una altra, un dash­bo­ard (repre­sen­tació gràfica de mètri­ques) per a les empre­ses cli­ents. Enfo­cada a la inves­ti­gació de mer­cat, Fee­der ajuda els cre­a­dors de con­tin­gut a enten­dre les emo­ci­ons que pro­voca en els con­su­mi­dors allò que han desen­vo­lu­pat. I ho fa a través del reco­nei­xe­ment facial. A par­tir de set emo­ci­ons bàsiques, para­me­tritza les mini­ex­pres­si­ons de la cara, de manera total­ment anònima.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.