Emprenedors

El somni d’adquirir allò que es mostra a les sèries de televisió

Els cre­a­dors de l’apli­cació mòbil Wai­tal asse­gu­ren que el 70% de les per­so­nes que veuen sèries o pel·lícules a la tele­visió estan interes­sa­des a adqui­rir la roba que por­ten els pro­ta­go­nis­tes, o la deco­ració de les cases o, fins i tot, a des­plaçar-se als indrets de rodatge. Un equip lide­rat per l’engi­nyer Josep Antoni García Pam­plona fa que Wai­tal se sin­cro­nitzi amb el que s’està veient a la tele­visió i sigui pos­si­ble com­prar allò que hi apa­reix. L’apli­cació té dos camins per arri­bar al mateix destí: iden­ti­fica l’àudio de les imat­ges que l’espec­ta­dor està veient amb la seva base de dades, o bé l’usu­ari pot acce­dir direc­ta­ment al catàleg i triar la sèrie o pel·lícula que desitja. Al Nadal, Wai­tal ja tindrà 100 títols en car­tera.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.