Societat

Matí complicat a les carreteres de l’entorn metropolità

A la Ronda de Dalt es registren retencions de 12 km

També hi ha cues a la Ronda Litoral, l’A-2 i l’AP-7, entre d’altres



Les vies d’accés a Bar­ce­lona i altres car­re­te­res de l’entorn metro­po­lità acu­mu­len aquest dilluns al matí reten­ci­ons que en algun cas han superat els 10 km.

En una jor­nada mar­cada per la pluja i una nova atu­rada a Roda­lies, el Ser­vei Català de Trànsit informa que la B-20 (Ronda de Dalt) acu­mula fins a 12 km al Nus del Llo­bre­gat i 9 més al Nus Tri­ni­tat. A la B-10 (Ronda Lito­ral) també hi ha reten­ci­ons de 9 km al Nus Llo­bre­gat i algun punt amb con­gestió. La mateixa via al Nus Tri­ni­tat pre­senta 3 km de reten­ci­ons.

L’A-2 acu­mula 8 km de reten­ci­ons a Pallejà i sis a Sant Joan Despí en direcció Bar­ce­lona. A l’AP-7 hi ha 6 km de cues a Sant Cugat del Vallès cap a Girona i 6,5 kilòmetres de con­gestió a Cer­da­nyola del Vallès, cap al Papiol.

També s’han regis­trat cues des­ta­ca­des a la C-17 entre Cano­ve­lles i Parets del Vallès; a la C-58 entre el Nus de la Tri­ni­tat i Ripo­llet; a la C-60 entre Argen­tona i la Roca del Vallès; a la C-31 de  Mont­gat a Sant Adrià del Besòs, i a la B-23 entre el Papiol i Sant Feliu de Llo­bre­gat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.