Empreses

Nominis, focalitzada en l’ensenyament d’idiomes als infants, aixeca 180.000 euros

La nova EdTech basa l’aprenentatge en històries interactives

Nomi­nis, start up de l’àmbit de l’edu­cació, ori­en­tada a l’ense­nya­ment digi­tal d’idi­o­mes als infants, ha aixe­cat 180.000 euros en la seva pri­mera ronda lla­vor.

A par­tir d’ara, l’empresa desen­vo­lu­parà el pro­ducte, l’ampli­ació de l’equip, a l’àrea tec­nològica i de con­tin­guts i l’expansió del negoci a nivell esta­tal. A la ronda hi han par­ti­ci­pat inver­sors amb experiència en el sec­tor edu­ca­tiu, com ara Ale­jan­dro Villarán (Sea­bery); Alex Thor­son (Ale­gra Lear­ning) o Albert Cle­mente (Tus Cla­ses Par­ti­cu­la­res), busi­ness angels reco­ne­guts com Tom Hor­sey o Nicolás Riquelme i fons d’inversió com ABAC nest o Bcom­bi­na­tor.

Nomi­nis s’adreça tant a famílies com esco­les i ofe­reix una pla­ta­forma ínte­gra­ment digi­tal en que els alum­nes poden apren­dre anglès de forma autònoma, amb una meto­do­lo­gia basada en històries interac­ti­ves, i adap­tada al seu propi ritme. El seu preu és 10 vega­des més barat que a les acadèmies tra­di­ci­o­nals.

“L’story­te­lling és la forma més antiga d’edu­cació i entre­te­ni­ment, i és el vehi­cle ideal per ense­nyar idi­o­mes a nens que ja saben lle­gir i escriure”, explica Rodrigo Ser­vert, fun­da­dor i CEO de l’empresa. Afe­geix que “les històries con­ver­tei­xen l’apre­nen­tatge en una aven­tura interac­tiva en què l’estu­di­ant és el veri­ta­ble pro­ta­go­nista.”

“Crear una pla­ta­forma per­so­na­lit­zada i com­bi­nar ade­qua­da­ment story­te­lling interac­tiu i apre­nen­tatge d’idi­o­mes no és sen­zill, es tracta d’un repte molt ambiciós i per això és tan emo­ci­o­nant”, comenta Avi Lea­vitt, CTO de l’start up.

El pro­jecte compta amb el suport de diver­ses ins­ti­tu­ci­ons edu­ca­ti­ves, com ara Oxford Idi­o­mes, Pro­e­du­cación, Keiki, Pinion Edu­ca­tion, EdTech Soci­ety i Lear­ning Design Cen­ter.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.