La Sirena tanca l’any amb 271 establiments
La cadena d’aliments congelats ha obert dotze botigues durant el 2021, i compleix així les expectatives de creixement del Pla Estratègic
La cadena d’aliments congelats La Sirena preveu tancar l’any 2021 amb l’obertura de 12 botigues, quatre de les quals ho hauran fet durant els mesos de novembre i desembre, tot arribant així a un total de 271 establiments, repartits per tot l’Estat.
D’aquesta manera, continua amb la tendència positiva des de la implementació del seu Pla Estratègic. Les noves obertures s’han localitzat a les demarcacions de Barcelona i Tarragona, i a la Comunitat de Madrid.
Segons Jorge Benlloch, director general de La Sirena, “la nostra trajectòria demostra que som una marca prou sòlida, amb una gran projecció.”
La marca destaca l’augment de la demanda en el mercat d’aliments congelats a l’Estat espanyol i preveu un augment d’aquesta, sobretot al Nadal. D’altra banda, l’increment del comerç electrònic també té el seu reflex en aquestes xifres, donat que el nombre de comandes on line s’ha doblat en els dos darrers anys.
Cada vegada són més les marques i empreses amb les quals s’alia per a nodrir de novetats el lineal. Així, la cadena ha llançat al llarg d’aquest any diferents gammes de productes, tot destacant especialment les seves novetats plant based en col·laboració amb Heura, Zyrcular Foods o Flax&Kale, totes marques líders al mercat. En aquest sentit, cal anotar que ha rebut el Premi Innovació de l’Any pels seus plats preparats Heura by La Sirena.