Empreses

Trioteca i Fotocasa endeguen un ‘marketplace’ hipotecari en temps real

La hipo­tech Tri­o­teca i el por­tal immo­bi­li­ari Foto­casa han posat en marxa el pri­mer market­place hipo­te­cari con­nec­tat amb els bancs en temps real. L’eina con­firma a l’usu­ari de Foto­casa interes­sat en adqui­rir un habi­tatge qui­nes enti­tats bancàries li con­ce­di­rien una hipo­teca segons el cost de l’habi­tatge, sense sor­tir del por­tal i en el mateix moment. L’eina també inclou un simu­la­dor que indica les con­di­ci­ons, des­pe­ses i vin­cu­la­ci­ons asso­ci­a­des a cada hipo­teca.

El market­place uti­litza big data per ava­luar fins a 33 camps d’infor­mació de l’usu­ari i incor­pora algo­rit­mes de pres­co­ring de cada banc i de Tri­o­teca per tal de donar una res­posta con­creta en el mateix moment, sense neces­si­tat de que el futur com­pra­dor esperi o hagi de diri­gir-se física­ment a l’ofi­cina bancària.

L’eina incor­pora tec­no­lo­gia de Tri­o­teca, pio­nera en inte­grar un sis­tema de con­nexió amb les enti­tats bancàries, que mul­ti­plica les pos­si­bi­li­tats de tan­car una hipo­teca i agi­litza el procés del crèdit, estal­vi­ant temps i esforç a l’usu­ari de Foto­casa.

Per la seva banda, les enti­tats bancàries reben una selecció molt fil­trada de con­tac­tes de qua­li­tat, amb per­fils interes­sats en el seu pro­ducte i que, a més, com­plei­xen amb els requi­sits de l’enti­tat. D’aquesta manera, l’eina diri­geix a les enti­tats bancàries nous cli­ents que bus­quen hipo­teca de manera àgil i a un menor cost, rebai­xant la neces­si­tat de dedi­car esforços i per­so­nes a l’àrea comer­cial.

“La tec­no­lo­gia pun­tera de Tri­o­teca suposa un punt d’inflexió per al sec­tor immo­bi­li­ari i hipo­te­cari. Aquest market­place auto­ma­titza i agi­litza el procés hipo­te­cari i mul­ti­plica les opci­ons de tan­car un crèdit sense sor­tir del por­tal de Foto­casa. Gràcies a la con­nexió en temps real amb les enti­tats bancàries, l’usu­ari estal­via temps i esforços i els bancs, opti­mit­zen la cap­tació de nous cli­ents d’aquest pro­ducte”, afirma Ricard Gar­riga, CEO de Tri­o­teca.

La col·labo­ració de la immo­biliària i la tec­nològica mos­tra l’aposta dels dos sec­tors per la digi­ta­lit­zació en favor de l’usu­ari, apor­tant inno­vació, talent i velo­ci­tat. Tant Tri­o­teca com Foto­casa anun­cien que el market­place anirà afe­gint noves fun­ci­o­na­li­tats en els mesos vinents.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.