Eines

L’empresa familiar també fa riure

Un vai­xell ple d’esforçats gali­ots remant com a exem­ple d’eco­no­mia col·labo­ra­tiva, un Pare Noel que s’ha enri­quit després de ven­dre el seu ‘know-how’ a Ama­zon o la cançó ‘I will sur­vive’ que sona al fil musi­cal de la junta d’acci­o­nis­tes d’una empresa, són només tres exem­ples de les mol­tes vinye­tes còmiques del nino­taire JL Martín (autor de Quico El pro­gre) que il·lus­tren el lli­bre ‘Empresa fami­liar con humor’, l’última nove­tat edi­to­rial de l’empre­sari i con­sul­tor Jordi Tar­ra­gona.

L’autor, que també ho és de ‘Los Aris­te­gui’ i ‘Ánge­les y demo­nios de la fami­lia empre­sa­ria’, des­grana de manera amena i asse­qui­ble els prin­ci­pals temes que pre­o­cu­pen els res­pon­sa­bles de les empre­ses fami­li­ars. En l’actual con­text d’incer­tesa i de can­vis acce­le­rats, que la covid-19 ha com­pli­cat encara més, l’humor és segu­ra­ment la forma més eficaç de com­par­tir conei­xe­ments i de trans­me­tre mis­sat­ges, ja que ajuda a cap­tar l’atenció i a la vegada fa que la memòria ho retin­gui.

Empresa Familiar con humor
Jordi Tarragona
Profit Editorial rústica: 18,95€; Ebook:9,99€


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.