Eines

Preses per fer escalar un negoci

El blitzs­ca­ling són un seguit de tècni­ques i paràmetres que cal tenir en compte per saber quan i com fer esca­lar una empresa amb el menor risc pos­si­ble. No és una pràctica que se cir­cums­cri­gui a les empre­ses tec­nològiques o a les grans empre­ses amb recur­sos. El cert és que, ara més que mai, és pos­si­ble una esca­lada llam­pec de qual­se­vol negoci. Els autors d’aquest manual són Reid Hoff­man, cofun­da­dor de Linke­din i Pay Pal, i l’empre­ne­dor i men­tor Chris Yeh.

Blizs­ca­ling també ajuda a replan­te­jar-se la manera ordinària de ges­ti­o­nar una com­pa­nyia, ja que l’esca­la­bi­li­tat exi­geix cri­te­ris dife­rents als habi­tu­als, de manera que es pot des­co­brir que hi ha mane­res de por­tar una empresa que res­po­nen més a la inèrcia que no a l’eficiència. El lli­bre té un ves­sant molt pràctic.

Blitzscaling
Reid Hoffman i Chris Yeh
Empresa Activa Rústica: 19€; ebook: 5,49€


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.