Gran angular

Directives al mar!

100 executives de diferents àmbits i indrets de l’Estat navegaran pel Mediterrani durant cinc dies per enfortir la marca personal, el lideratge, els coneixements i la xarxa de contactes

Rosaura Alas­truey, pio­nera en el món del networking a l’Estat espa­nyol, ha orga­nit­zat una altra tro­bada inèdita, tant com ho va ser la que va pre­pa­rar el 2014, quan va dur a terme una sessió de tre­ball a 30.000 peus d’altura, en un avió de la com­pa­nyia Vue­ling. Lla­vors va ser la ruta aèria Bar­ce­lona - Milà i va comp­tar amb la par­ti­ci­pació d’un cen­te­nar d’empre­ne­dors espa­nyols i ita­li­ans. Aquest cop can­via el cel pel mar i es pro­posa reu­nir un cen­te­nar de direc­ti­ves a bord d’un dels vai­xells de Costa Cru­ce­ros, com­pa­nyia col·labo­ra­dora en l’esde­ve­ni­ment empre­sa­rial.

Entre el 28 d’octu­bre i l’1 de novem­bre, direc­ti­ves de diver­sos àmbits i pro­ce­dents de dife­rents indrets de l’Estat, sol­ca­ran el Medi­ter­rani, sor­tint de Bar­ce­lona i visi­tant els ports de Mar­se­lla i Savona. Seran cinc dies de nave­gació amb un objec­tiu ben clar: que les dones par­ti­ci­pants refor­cin la seva marca per­so­nal i el seu lide­ratge, alhora que engran­dei­xen la seva xarxa de con­tac­tes i com­par­tei­xen conei­xe­ments i experiències entre totes elles. I, és clar, que també s’ho pas­sin força bé.

“La marca per­so­nal és impres­cin­di­ble per des­ta­car i pro­mo­ci­o­nar-se en el món empre­sa­rial. Volem reforçar aquest con­cepte i que les par­ti­ci­pants puguin com­par­tir el seu conei­xe­ment, les seves experiències i fórmu­les de tre­ball amb la resta de com­pa­nyes, sense dis­trac­ci­ons i en un entorn allu­nyat del dia a dia”, afirma Alas­truey, que insis­teix en l’objec­tiu del cre­uer: “Que puguin fer networking i aug­men­tar la seva xarxa de con­tac­tes amb direc­ti­ves de la seva mateixa posició o àmbit pro­ce­dents de tots els punts de l’Estat.”

Aquesta experta en networking asse­gura que arri­bar a ser alta direc­tiva “no és fàcil”, com tam­poc ho és –diu– “man­te­nir-se en aquesta posició”. “És impor­tant tenir visi­bi­li­tat dins de la mateixa empresa i també a les xar­xes, que actuen com un alta­veu en el món pro­fes­si­o­nal o empre­sa­rial, un fet que només s’acon­se­gueix si incor­po­res el networking al teu dia a dia, tant pro­fes­si­o­nal com per­so­nal”, afirma Alas­truey.

Per par­ti­ci­par en el cre­uer caldrà ser alta direc­tiva d’àmbit esta­tal, amb un mínim de cinc anys d’experiència en el càrrec i, pre­fe­rent­ment, amb un pro­grama de lide­ratge direc­tiu femení rea­lit­zat en una escola de nego­cis. Alas­truey con­creta que si les par­ti­ci­pants ho desit­gen, les podran acom­pa­nyar les seves famílies.

La pio­nera del networking va conèixer aquest món en el seu estat més pur quan el 2004 va fer un viatge a Sili­con Valley. Autora de lli­bres sobre aquest con­cepte i l’ocu­pació 2.0, va ser pio­nera a l’Estat a l’hora d’intro­duir la idea del networking i tot el que com­porta quan encara es des­co­nei­xia, cre­ant i dis­se­nyant esde­ve­ni­ments inèdits en entorns inu­su­als.

El cre­uer de direc­ti­ves que pro­posa per a la tar­dor inclou un pro­grama de for­mació que per­metrà fomen­tar el networking durant els dies de nave­gació. “Es rea­lit­za­ran càpsu­les temàtiques direc­ti­ves d’una hora de durada que aju­da­ran a reforçar la marca per­so­nal.”



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.