Empreses

Voxel lidera les tecnològiques amb més dones a la plantilla

L’empresa cata­lana Voxel, líder en fac­tu­ració electrònica i paga­ments B2B en el sec­tor turístic i canal Horeca, compta amb una repre­sen­tació del 34,4% de dones en la seva plan­ti­lla, un 5,2% més que la resta d’empre­ses tec­nològiques ubi­ca­des a Bar­ce­lona, que tenen una mit­jana d’un 29,2% de dones. Així ho indica l’estudi Women in Tech, ela­bo­rat per Joppy.

“Es tracta d’un reflex de la com­pa­nyia amb el com­promís per la diver­si­tat i la inclusió en línia amb els nos­tres valors i la nos­tra filo­so­fia”, explica Amaia Marsà, direc­tora de màrque­ting de l’empresa.

L’estudi des­taca també macro­tendències i indica que entre les dones que tre­ba­llen en aquest sec­tor a nivell mun­dial, el 64,3% ho fa a temps par­cial. “Voxel també excel·leix en aquest camp, ja que totes les dones que tre­ba­llen a l’empresa ho fan a jor­nada com­pleta”, afir­men des de la com­pa­nyia.

Fac­tu­ració rècord.

El grup va tan­car l’any pas­sat amb una fac­tu­ració de 14,8 mili­ons d’euros, un 18,5% més que el 2021, la millor xifra en els seus 24 anys d’història. “Aquest últim exer­cici ha supo­sat un gran asso­li­ment per a nosal­tres i, tot i la situ­ació pro­vo­cada per la pandèmia, hem acons­guit els nos­tres objec­tius”, comenta Àngel Gar­rido, CEO de Voxel.

La com­pa­nyia, que veu aquest 2023 com un any clau cap a la tran­sició en l’obli­ga­to­ri­e­tat de la fac­tura electrònica, pre­veu acce­le­rar el crei­xe­ment i superar els 18,2 mili­ons de fac­tu­ració, una xifra que supo­sarà un incre­ment del 23% res­pecte a l’any pas­sat.

L’entrada en l’acci­o­na­riat de l’empresa inter­na­ci­o­nal Way2­Vat, a través de la venda de la seva star­tup Devo­luIVA, reforça el seg­ment de viat­ges cor­po­ra­tius afe­gint la capa­ci­tat de recu­pe­rar l’IVA a nivell inter­na­ci­o­nal. D’altra banda, l’aliança amb Booking.com, a través de la cre­ació de Bill­back Request, una solució que auto­ma­titza la recu­pe­ració de la fac­tura, per­me­tent com­pen­sar o recu­pe­rar l’IVA, han estat dues acci­ons que va impul­sar el crei­xe­ment de Voxel l’any pas­sat.

En aquest camí, el grup s’ha posi­ci­o­nat enguany com a pri­mer Pay­ment Mana­ger de la indústria amb la seva solució de paga­ments Bavel Pay, que dona accés a múlti­ples proveïdors de paga­ments amb una sola con­nexió.

D’altra banda, la seva pla­ta­forma de fac­tu­ració electrònica i de paga­ments, Bavel no para de créixer i ja compta a més de 50.000 hotels i 1.000 ope­ra­dors turístics i agències de viatge ubi­cats en 100 països, ges­ti­o­nant més de 90 mili­ons de fac­tu­res electròniques a l’any.

La com­pa­nyia compta amb gai­rebé 200 emple­ats, dis­tribuïts entre Bar­ce­lona, Santo Domingo i Syd­ney, i com a empresa impulsa el propòsit d’impac­tar posi­ti­va­ment en la soci­e­tat. “Ser cons­ci­ents del que fem, tenir en compte la soci­e­tat i el pla­neta, no tenir por i guiar-nos pel nos­tre ins­tint són part del procés cap a un nou para­digma empre­sa­rial on l’auto­co­neix­ment i la pro­duc­ti­vi­tat siguin com­pa­ti­bles”, afirma Xavier Ginesta, pre­si­dent de Voxel.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.