Empreses

La logística d’Amphora aterra a Itàlia amb l’ull posat a Mèxic

L’empresa Amp­hora, espe­ci­a­lit­zada en ofe­rir solu­ci­ons de logística inte­gral per a petits i mit­jans nego­cis de comerç electrònic, ha inau­gu­rat a Roma (Itàlia) un nou cen­tre logístic de 3.000 metres qua­drats, que se sumen als més de 20.000 que ja dis­po­sen en nou cen­tres a Cata­lu­nya, Madrid, Canàries i Ale­ma­nya.

“L’entrada a Itàlia suposa un pas impor­tant per a la nos­tra estratègia inter­na­ci­o­nal, ja que ens per­met ofe­rir ser­veis logístics més efi­ci­ents”, comenta Adrià Cortés, CEO i cofun­da­dor de la firma, jun­ta­ment amb Joa­quim Sant i Joan Tres­ser­ras. L’empresa basa la seva eficiència en la digi­ta­lit­zació dels magat­zems per acon­se­guir entre­gues més ràpides. A més, també ofe­reix tràmits i cos­tos més com­pe­ti­tius, reducció de la burocràcia dua­nera i una experiència del cli­ent molt millo­rada.

Des­ta­cada a L’Econòmic del juliol pas­sat com una de les deu start-up amb un gran futur pel davant, Amp­hora ja compta amb un equip de 70 pro­fes­si­o­nals i una car­tera de més de 200 cli­ents.

L’empresa pre­veu qua­dri­pli­car enguany la seva fac­tu­ració, asso­lint més de 15 mili­ons d’euros al tan­ca­ment de l’any, gràcies a la inter­na­ci­o­na­lit­zació del seu negoci i a la comer­ci­a­lit­zació del seu pro­grama de gestió de magat­zem Ate­nea, capaç de millo­rar en un 30% la pro­duc­ti­vi­tat i l’eficiència d’aquests espais.

Tot i que acaba d’inau­gu­rar el nou cen­tre logístic a Roma, Amp­hora ja estu­dia l’entrada a Mèxic, des d’on vol abor­dar el con­ti­nent ame­ricà.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.