Empreses

Trenta empreses creen la marca turística Priorat Enoturisme

Cellers, res­tau­rants i allot­ja­ments del Pri­o­rat han cons­tituït una enti­tat pri­vada, Pri­o­rat Eno­tu­risme, per ges­ti­o­nar direc­ta­ment i uni­fi­car part de l'oferta turística de la comarca. Amb el vi com a prin­ci­pal reclam, hi par­ti­ci­pen cellers com ara Tor­res, Fal­set, el Mas­roig o Capçanes, prop del 25% dels allot­ja­ments de la comarca i una agència de viat­ges. L'enti­tat sor­geix de l'asso­ci­ació de petits hotels i cases rurals amb la intenció “d'obrir-nos a d'altres sec­tors per crear un pro­ducte més com­pe­ti­tiu”, segons la por­ta­veu Isa­bel Vilà. En els dar­rers anys, l'admi­nis­tració i els agents pri­vats han creat una ruta del vi, amb la senya­lit­zació i l'ober­tura de cellers a l'eno­tu­risme. Aquesta pri­ma­vera, Pri­o­rat Eno­tu­risme ini­ciarà la comer­ci­a­lit­zació de paquets turístics des d'un por­tal web propi. Inclou­ran visi­tes a cellers, excur­si­ons de natura, allot­ja­ment i tas­tos gas­tronòmics. “Els majo­ris­tes de viat­ges ja ens por­ten turis­tes, però sense menys­prear res, volem apos­tar per nosal­tres matei­xos, a través de la gestió directa del pro­ducte”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.