Caves Nadal amplia l'oferta enoturística per a les empreses
Caves Nadal aposta aquest 2014 per les activitats dirigides a les empreses. El celler de Torrelavit amplia l'oferta enoturística i posa l'accent en el sector empresarial després de comprovar l'èxit obtingut amb les activitats conegudes com d'incentiu per a directius i professionals. Nadal ha augmentat el seu catàleg incorporant les passejades amb segway i la ruta en burricleta. El celler també reforça l'oferta destinada a famílies i incrementa les col·laboracions amb altres cellers, donant més pes a la relació que ja manté amb el celler Jean Leon. No oblida, a més, els tradicionals tastos, maridatges i passejades en carruatge entre vinyes. Caves Nadal aposta, per tant, pel turisme del vi i de l'oci diversificant l'oferta i consolidant propostes per a totes les edats. Des de l'any 1943, amb la sortida al mercat de la primera ampolla de cava, el celler ha tingut les portes obertes al turista.
El celler català acaba de treure al mercat el Nadal Xarel·lo 2013. Ha elaborat 37.330 ampolles amb el raïm procedent de les vinyes Tòria 2, Barraca i Borregaire Baixa.