Empreses

Caves Nadal amplia l'oferta enoturística per a les empreses

Caves Nadal aposta aquest 2014 per les acti­vi­tats diri­gi­des a les empre­ses. El celler de Tor­re­la­vit amplia l'oferta eno­turística i posa l'accent en el sec­tor empre­sa­rial després de com­pro­var l'èxit obtin­gut amb les acti­vi­tats cone­gu­des com d'incen­tiu per a direc­tius i pro­fes­si­o­nals. Nadal ha aug­men­tat el seu catàleg incor­po­rant les pas­se­ja­des amb segway i la ruta en bur­ri­cleta. El celler també reforça l'oferta des­ti­nada a famílies i incre­menta les col·labo­ra­ci­ons amb altres cellers, donant més pes a la relació que ja manté amb el celler Jean Leon. No oblida, a més, els tra­di­ci­o­nals tas­tos, mari­dat­ges i pas­se­ja­des en car­ru­atge entre vinyes. Caves Nadal aposta, per tant, pel turisme del vi i de l'oci diver­si­fi­cant l'oferta i con­so­li­dant pro­pos­tes per a totes les edats. Des de l'any 1943, amb la sor­tida al mer­cat de la pri­mera ampo­lla de cava, el celler ha tin­gut les por­tes ober­tes al turista.

El celler català acaba de treure al mer­cat el Nadal Xarel·lo 2013. Ha ela­bo­rat 37.330 ampo­lles amb el raïm pro­ce­dent de les vinyes Tòria 2, Bar­raca i Bor­re­gaire Baixa.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.