Política

rodalies

afectacions per avaria

Afectacions a la línia R3 per la caiguda d’un arbre

Renfe habilita un servei alternatiu per carretera per cobrir el trajecte entre Figaró i Sant Martí de Centelles

Una altre arbre caigut obliga els trens de l’R11 i RG1 a circular per via única entre Caldes de Malavella i Maçanet de la Selva

La cir­cu­lació de trens ha que­dat inter­rom­puda des d’un quart de dotze del mig­dia a l’R3 entre les esta­ci­ons de Sant Martí de Cen­te­lles (Osona) i el Figaró (Vallès Ori­en­tal) per la cai­guda d’un arbre a la via, segons ha infor­mat Roda­lies.

Aquesta incidència ha afec­tat el sub­mi­nis­tra­ment elèctric i pro­voca retards que poden superar els 90 minuts als trens de la línia R3. La com­pa­nyia fer­roviària ha esta­blert un ser­vei alter­na­tiu per car­re­tera per cobrir el tram entre les dues esta­ci­ons.

La com­pa­nyia fer­roviària ha indi­cat que aquesta tarda es pre­veu sus­pen­dre la cir­cu­lació de trens a l’R3 entre Ripoll i Pla­no­les per la pre­visió de for­tes ven­ta­des en aquesta zona del Piri­neu. De moment, ja ha con­fir­mat que el tren que ha sor­tit a les 12.25 de L’Hos­pi­ta­let de Llo­bre­gat en direcció a La Tor de Que­rol (15.48) fina­lit­zarà el seu recor­re­gut a Ribes de Fre­ser.

D’altra banda, els trens de l’R11 i RG1 cir­cu­len des de dos quarts de dotze per via única des de l’estació de Cal­des de Mala­ve­lla a la de Maçanet de la Selva (Selva) per un arbre cai­gut a les vies. En aquest cas els retards acu­mu­lats són de més de 40 minuts, segons Renfe, que també ha dis­po­sat un ser­vei alter­na­tiu per car­re­tera entre les dues esta­ci­ons.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.