Emprenedors

Una ‘coach’ digital dirigida a la salut més íntima de les dones

La pre­venció de la salut de la dona, d’aque­lla tan íntima que massa sovint queda silen­ci­ada, és l’objec­tiu que es marca b-wom, una apli­cació que es defi­neix com a “coach digi­tal” i que ofe­reix plans per­so­na­lit­zats perquè cada dona actuï sobre els can­vis que expe­ri­menta el seu cos al llarg de la vida: la incon­tinència urinària, les rela­ci­ons sexu­als dolo­ro­ses, el càncer de mama, la nutrició o la gestió de les emo­ci­ons, entre altres. L’equip de b-wom, lide­rat per Helena Tor­ras, CEO i cofun­da­dora, va llançar l’apli­cació al mer­cat l’abril del 2015 i ja compta més de 200.000 usuàries en una desena de països. B-wom va ser un dels deu millors pro­jec­tes de l’edició d’enguany de 4YFN.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.