Atrápalo entra en l’àmbit dels serveis a empreses
Amb les quatre línies noves de negoci vertical, la plataforma vol donar un impuls al seu creixement Europa torna a entrar en escena
La plataforma en línia d’ofertes d’oci Atrápalo amplia el seu ventall i s’endinsa en els serveis destinats exclusivament a empreses. Fundada a Barcelona l’any 2000, ha volgut celebrar la seva majoria d’edat situant en el mercat nous formats verticals de negoci: Atrápalo Empresas, Catch it, The Secret Sauce i Viernes, quatre productes amb els quals busca consolidar el mercat nacional i accelerar el seu creixement en l’internacional.
Atrápalo va néixer gràcies a Ignacio Sala, Manuel Roca, Ignacio Giral i Marek Fodor per donar sortida a les butaques buides dels teatres. Amb els anys, l’oferta ha anat creixent fins a convertir-se en l’única plataforma de l’Estat que concentra ofertes d’oci, espectacles, restaurants, hotels, vols, viatges, concerts, lloguer de vehicles i altres activitats. Sempre amb un objectiu clar: “Tothom té dret a l’oci, i Atrápalo el posa a l’abast de tothom”, diu Sala. En aquest sentit, van dirigides les campanyes de màrqueting, que involucren sempre els seus usuaris. “El 2009, per exemple, vam llançar El tracte d’Atrápalo, que deia que marxessis de vacances i després paguessis el que creguessis just, un cop valorada l’experiència”, explica Sala, que confessa que alguns –pocs– van viatjar gratis.
Serveis per créixer.
Aquest últim es va presentar al mercat l’octubre passat. Es tracta d’una nova línia de negoci centrada en la publicitat, el màrqueting i la comunicació per a empreses. “Cada vegada més, tant oficines de turisme nacionals i internacionals, hotels, teatres com també marques d’altres sectors ens demanen idees creatives que els ajudin en el seu posicionament. Amb Viernes els ajudem a innovar, a atrevir-se. És, en definitiva, la divisió creativa d’Atrápalo”, comenta Sala.
Al capdavant de la nova àrea de negoci hi ha Oscar Morera, responsable d’accions especials de la companyia, i el seu equip, que ideen campanyes i les produeixen, utilitzant vídeos, il·lustracions, infografies, jocs o microsites exclusius, i després les difonen a través d’Atrápalo, la seva aplicació i xarxes socials, però també en mitjans de comunicació, blogs, altres aplicacions i esdeveniments presencials.
Retorn a Europa.
I per als esdeveniments d’empresa, un nou software de gestió. The Secret Sauce (TSS) ofereix la connexió amb Atrápalo i altres webs de venda d’entrades. Manuel Roca, conseller delegat de la plataforma, gestiona directament aquest nou negoci que comença enfocat a l’oci urbà a l’Estat espanyol, tot i que aviat entrarà en el mercat llatinoamericà.
ATRÁPALO
Innovació, risc i solidaritat
“Fem el que ens agrada i ens ho passem bé. Això és el més important”, afirma Sala. La creativitat, la innovació i el risc són els trets que han identificat l’equip d’Atrápalo des que l’empresa va néixer. Tot i això, el vessant social es va incorporar ben aviat. “Aquest és un altre dels reptes que tenim”, comenta. Arrodoniment solidari de les compres dels usuaris, participació en campanyes d’oci a l’abast dels més necessitats i moltes accions internes a les quals no donen publicitat són alguns dels seus projectes més socials.