Eines

Esade renova la seva imatge per adaptar-la “als temps canviants”

El nou logotip també és una picada d’ullet al passat per reivindicar els principis fundacionals de l’escola de negocis

Esade ha reno­vat la seva imatge de marca per adap­tar-la al “con­text can­vi­ant i dinàmic”, segons l’agència Firma, res­pon­sa­ble del pro­jecte, en col·labo­ració amb Vega Sainz i Oriol Igle­sias, direc­tora de màrque­ting i pro­fes­sor asso­ciat del depar­ta­ment de direcció de màrque­ting de l’escola de nego­cis, res­pec­ti­va­ment.

Sense per­dre el focus en el futur, el logo­tip també suposa una mirada al pas­sat amb la volun­tat de reforçar la missió fun­da­ci­o­nal d’Esade, sei­xanta anys després del seu nai­xe­ment. De fet, hi ha referències al pri­mer logo d’Esade, amb les lle­tres en caixa baixa. D’altra banda es reforça amb l’eslògan en anglès “Do Good. Do Bet­ter”, que apel·la a la cre­ació d’una soci­e­tat més justa i pròspera.

Un altre dels can­vis més evi­dents és el color. S’ha subs­tituït el cian cor­po­ra­tiu per un blau més fosc que, segons els autors, “aporta elegància i ajuda a crear un look & feel digi­tal”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.