Emprenedors

S’obre un canal efectiu de denúncies dins de les empreses

Després de llançar al mer­cat l’apli­cació mòbil B-Resol, diri­gida a ado­les­cents i esco­les, BCN Resol ODR Solu­ti­ons va posar en marxa a l’abril Co-Resol, una apli­cació que obre un canal efec­tiu de denúncies dins de les empre­ses. “El maig del 2021 entrarà en vigor la direc­tiva euro­pea que obliga les empre­ses de deter­mi­na­des dimen­si­ons a posar a l’abast dels seus emple­ats un canal per denun­ciar situ­a­ci­ons irre­gu­lars. Co-Resol per­met comu­ni­car aques­tes situ­a­ci­ons d’una manera anònima o per­so­na­lit­zada, alhora que ajuda l’empresa a ges­ti­o­nar les aler­tes a través d’un web”, explica Josep Fígols, CEO de la firma i un dels seus cinc cofun­da­dors. L’apli­cació està dis­po­ni­ble en cinc idi­o­mes.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.