Tropicfeel assoleix l’objectiu de capital
La firma, que fabrica sabatilles de viatge, ha cobert una ronda de 738.710 euros, que ha deixat oberta per recollir més inversió
Tropicfeel, firma que es dedica al material de viatge, ha assolit el seu objectiu de capital, 738.710 euros, a la ronda de finançament, que va cobrir en un llançament de prevenda en només tres hores, cosa que l’ha impulsada a mantenir activa la campanya a la plataforma Crowdcube, per tal de recollir més inversió.
Tropicfeel ha aconseguit anomenada amb les seves sabatilles per a viatgers, un calçat fabricat amb materials molt tècnics, pensat per a llargues caminades, amb un disseny que s’adapta tant a la ciutat com a la muntanya o la platja.
“Amb una facturació de més de 7,1 milions d’euros durant els darrers 20 mesos, i clients en més de 140 països, hem decidit que estem preparats per a una nova expansió internacional”, explica Alberto Espinós, fundador i CEO de Tropicfeel.
Èxits.
De cara al futur, la companyia té previst llançar més de 15 nous models de material de viatge, confeccionats en més d’un 60% per fibres reciclades i naturals. “Alhora que anem ampliant el nostre catàleg de productes, hem estat sent més sostenibles a mesura que ens hem anat consolidant”, assegura Javier Turull, director d’operacions.
Tropicfeel va tancar el 2019 amb una facturació de 3,8 milions d’euros gràcies a la seva expansió internacional. El 20% de les seves vendes procedeixen dels EUA, i uns altres dos grans mercats per a la marca són el Regne Unit i Alemanya, que suposen el 10% cadascun del total del negoci.