Música

Les sales Jamboree, Tarantos i Moog tornen a cancel·lar les programacions per les restriccions en la música en directe

Es mantenen els concerts gratuïts a la plaça Reial fins al 6 de setembre

La represa de la pro­gra­mació a les sales del grup Mas i Mas Jam­bo­ree, Taran­tos i Moog ha que­dat anul·lada després de les mesu­res anun­ci­a­des el diven­dres pas­sat pel govern espa­nyol rela­ti­ves a l’oci noc­turn i a la música en directe. “Tot i la nos­tra intenció mani­festa de recu­pe­rar una certa nor­ma­li­tat, sen­tim molt comu­ni­car que ens veiem obli­gats a anul·lar les actu­a­ci­ons i pro­gra­ma­ci­ons pre­vis­tes pels nos­tres tres espais”, ha infor­mat el grup en un comu­ni­cat. Tan­ma­teix, manté la cele­bració dels con­certs gratuïts a la plaça Reial com a part dels actes del 60è ani­ver­sari de la sala Jam­bo­ree. D’aquesta manera, cada dia, i fins al 6 de setem­bre, una cin­quan­tena de per­so­nes podran gau­dir d’un con­cert diari al mig de la plaça.

Mas i Mas ha lamen­tat que diven­dres pas­sat, just 24 hores després d’anun­ciar els seus plans de recu­pe­rar la música en viu i la cul­tura, el govern espa­nyol, “comu­ni­cava de nou el tan­ca­ment de qual­se­vol local d’oci noc­turn, espe­ci­fi­cant la pro­hi­bició de en relació amb la música en directe”.

Aquest anunci els obliga a sus­pen­dre tem­po­ral­ment la pro­gra­mació pre­vista pels espais tan­cats, fins que les auto­ri­tats com­pe­tents els per­me­tin tor­nar a obrir.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.