Empreses

Prolase va créixer un 30% el 2020

La firma de Castellar del Vallès va facturar l’any passat tres milions d’euros

Pro­lase, com­pa­nyia espe­ci­a­lit­zada en ves­tu­ari i pro­tecció labo­ral, va acon­se­guir l’any pas­sat una xifra de ven­des de tres mili­ons d’euros, un 30% de crei­xe­ment res­pecte de l’any ante­rior.

En bona part, aquest incre­ment ha estat moti­vat pel bon com­por­ta­ment d’una de les empre­ses del grup, Epi­ven­ding Sis­te­mas, que ofe­reix un ser­vei inte­gral d’auto­ma­tit­zació i dis­pen­sació d’EPIs i eines, tot incor­po­rant màqui­nes dis­pen­sa­do­res, taqui­lles i TPV’s. Durant l’any pas­sat, Epi­ven­ding va dupli­car el nom­bre de màqui­nes ins­tal·lades al mer­cat, i per a enguany s’espera un incre­ment supe­rior. La neces­si­tat d’auto­ma­tit­zar pro­ces­sos i com­plir amb cri­te­ris de segu­re­tat ha deter­mi­nat que aquest tipus de solu­ci­ons hagin gua­nyat en importància. Com explica el CEO de Pro­lase, Ramón Cano, el sis­tema d’auto­ma­tit­zació garan­teix per damunt de tot la segu­re­tat dels tre­ba­lla­dors els 365 dies de l’any i la dis­po­ni­bi­li­tat imme­di­ata dels equips de segu­re­tat. Com diu, “els EPIs han estat els pro­duc­tes més dema­nats en sec­tors com l’indus­trial, logístic, retail, ali­men­tació i far­macèutic.”

En aquests moments, la com­pa­nyia està incor­po­rant noves solu­ci­ons per exter­na­lit­zar el ves­tu­ari labo­ral mit­jançant un sis­tema de taqui­lles intel·ligents, en què el cli­ent té conei­xe­ment en qual­se­vol moment quin usu­ari ha reti­rat el pro­ducte i a quina hora.

Exem­ples de l’adopció d’aquesta mena de solu­ci­ons són Louis Vuit­ton, en el sec­tor del retail; Kos­tal Eléctrica, a la indústria i Con­dis, a la dis­tri­bució.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.