Empreses

Original Buff va facturar el 2020 un 63% més l’any anterior

La marca d’accessoris de coll i cap per a la pràctica esportiva va assolir unes vendes de 85 milions d’euros

L’empresa d’Igua­lada (Anoia) Ori­gi­nal Buff, espe­ci­a­lit­zada en acces­so­ris de coll i cap per a la pràctica espor­tiva, va fac­tu­rar l’any 2020 uns 85 mili­ons d’euros, amb un crei­xe­ment del 63% res­pecte de l’any ante­rior.

La com­pa­nyia de la família Rojas Vives, exporta actu­al­ment el 95% de la seva pro­ducció a més de 65 països i compta amb fili­als als EUA, Canadà, Regne Unit i Ale­ma­nya.

La pandèmia del COVID-19 va tenir efec­tes sobre el negoci de Buff, però en posi­tiu, ja que l’acti­vi­tat espor­tiva a l’aire lliure va aug­men­tar de forma expo­nen­cial i, a més a més, la marca va llançar al mer­cat dos pro­duc­tes per a pro­te­gir-se del virus, el Fil­ter Tube i la Fil­ter Mask, que van obte­nir molt bones ven­des. L’empresa també va apro­fi­tar els mesos de con­fi­na­ment per poten­ciar les ven­des online, que ara ja repre­sen­ten el 15% de les seves ven­des totals.

Com diu David Camps, con­se­ller dele­gat d’Ori­gi­nal Buff, “la pandèmia va ser un cop molt dur per a tots ple­gats però, sor­to­sa­ment, vam saber adap­tar-nos hi, tot gene­rant ingres­sos i tre­ball, men­tre con­tribuíem, d’alguna manera, a fer front a la pandèmia. Cons­ci­ents que el 2020 ha estat un any excep­ci­o­nal, pre­ve­iem una cor­recció en les ven­des per al pròxim exer­cici fis­cal.” En con­cret, la pre­visió és tan­car enguany amb 70 mili­ons d’euros.

Tota la pro­ducció d’Ori­gi­nal Buff es dis­se­nya a Cata­lu­nya, i el 90% es fabrica a la planta d’Igua­lada, on hi tre­ba­llen actu­al­ment 350 per­so­nes. La marca compta actu­al­ment amb més de 1.300 models de tubu­lars, gor­res i head­bands.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.