Eines

La pandèmia ha canviat la venda

L’impacte de la pandèmia és l’eix al vol­tant del qual giren mol­tes de les nove­tats bibli­ogràfiques del moment. En el cas del lli­bre d’Enri­que de Mora, con­sul­tor estratègic, està cen­trat en les ven­des. L’autor defensa que hi ha un abans i un després de la covid en aquest tema, ja que el virus ha can­viat el con­su­mi­dor, que ara està molt més infor­mat, i ha can­viat l’esce­nari: el canal en línia ha gua­nyat molt pro­ta­go­nisme i con­viu amb el canal tra­di­ci­o­nal. La venda híbrida neces­sita noves idees i noves eines i De Mora les des­grana a través de pre­gun­tes essen­ci­als per ven­dre més i ade­quar l’oferta als cli­ents per satis­fer les neces­si­tats. Cal seduir l’audiència d’una manera dife­rent. La filo­so­fia de la venda es basa ara a crear rela­ci­ons i gene­rant sen­sa­ci­ons i experiències.

La nueva venta, Instrucciones de uso
Enrique de Mora
Empresa Activa Rústica 12 €; ebook 5,49 €


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.