Eines

Com captar el valor real a través del preu

L’expert mun­dial Danilo Zapata aborda en aquest lli­bre un dels temes més poc trac­tats i alhora més impor­tants per a l’empresa: la fixació de preus tant per a les ven­des en el comerç tra­di­ci­o­nal com per inter­net.

Els nous avenços tec­nològics, en espe­cial els deri­vats de l’anàlisi de les dades mas­si­ves, i les noves tècni­ques de màrque­ting estan vari­ant la manera com es deter­mi­nen els preus per tal de cap­tar amb més pre­cisió el valor que lliu­ren les empre­ses als seus cli­ents: és la revo­lució del pri­cing.

La seva lec­tura està reco­ma­nada tant per a res­pon­sa­bles d’empre­ses (és un tema que hau­rien de tenir els direc­tor gene­rals a les seves agen­des) com per a con­su­mi­dors interes­sants a conèixer com es fixen els preus dels pro­duc­tes que com­pren.

Pricing Revolution
Danilo Zapata
Empresa Activa 16€


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.