Gran angular

L’Econòmic, protagonista de les ampolles d’Estrella Damm

El mensual forma part de les noves etiquetes dels envasos retornables de bars i restaurants de Catalunya. La cervesera reprodueix nou notícies publicades l’any passat en diferents mitjans impresos

Estre­lla Damm , la cer­vesa ela­bo­rada amb un 100% d’ingre­di­ents natu­rals, pro­ce­dents d’agri­cul­tors locals medi­ter­ra­nis, llança una nova col·lecció d’eti­que­tes que ves­tei­xen les ampo­lles retor­na­bles diri­gi­des al sec­tor de la res­tau­ració d’arreu de Cata­lu­nya. En aques­tes noves eti­que­tes, les notícies publi­ca­des en dife­rents mit­jans impre­sos cata­lans en són les pro­ta­go­nis­tes.

L’Econòmic, capçalera fun­dada el 2010, que es dis­tri­bu­eix cada segon diu­menge de mes con­jun­ta­ment amb el diari El Punt Avui, és un dels pro­ta­go­nis­tes d’aquesta nova col·lecció d’ampo­lles d’Estre­lla Damm. L’eti­queta repro­du­eix una notícia publi­cada a les pàgines de la secció Empre­ses de L’Econòmic el 10 de juliol de l’any pas­sat, sobre La Mora­via, la mal­te­ria de Damm a Bell-lloc d’Urgell.

Per La Mora­via hi passa tot l’ordi dels agri­cul­tors locals medi­ter­ra­nis que pro­ve­ei­xen la cer­ve­sera. Allà, després d’un deli­cat procés d’inducció de la ger­mi­nació, l’ordi es trans­forma en malta, ingre­di­ent clau en l’ela­bo­ració de la cer­vesa, que li con­fe­rirà color, sabor, aroma i cos, entre altres pro­pi­e­tats.

La nova col·lecció està for­mada per 9 ampo­lles amb eti­que­tes fetes a base de retalls de notícies publi­ca­des a mit­jans impre­sos cata­lans durant l’any pas­sat sobre els ingre­di­ents amb què s’ela­bora Estre­lla Damm -ordi, arròs i llúpol-, així com sobre les per­so­nes que tre­ba­llen dia a dia per pro­veir a Damm d’aques­tes matèries pri­me­res. Les ampo­lles amb la nova col·lecció d’eti­que­tes es podran tro­bar a bars i res­tau­rants d’arreu del ter­ri­tori, durant tot el mes de febrer.

Cam­pa­nya a tele­visió.

Per reforçar aquesta acció diri­gida al sec­tor de la res­tau­ració, Estre­lla Damm pre­senta “D’aquí” , una cam­pa­nya a tele­visió i mit­jans digi­tals que ha estre­nat avui, i que no fa més que rea­fir­mar el com­promís de la marca amb l’ús d’ingre­di­ents de pro­xi­mi­tat, pro­ce­dents d’agri­cul­tors locals medi­ter­ra­nis, per a l’ela­bo­ració de la seva cer­vesa.

El pro­ta­go­nista de la cam­pa­nya publi­citària és Joan Ber­trand Mayo­ral, quarta gene­ració d’una família dedi­cada al cul­tiu de l’ordi a Lleida, que pro­ve­eix d’aquest cereal a Damm.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.