Economia

Tanca un MWC “en plena forma” amb 88.500 visitants

Els organitzadors es mostren “eufòrics” i consideren que han superat les expectatives malgrat no arribar als nivells d’assistència prepandèmia

Destaquen que els 21% eren alts directius

“El MWC ha tor­nat en plena forma”, així s’ha expres­sat el CEO de la GSMA, John Hoff­man, després de comu­ni­car que el cer­ta­men ha tan­cat por­tes amb més de 88.500 visi­tants segons han con­fir­mat els orga­nit­za­dors en un comu­ni­cat. La fira ha aco­llit con­gres­sis­tes de 202 països, 2.400 exhi­bi­dors i més d’un miler de ponents i líders empre­sa­ri­als. “Estem eufòrics”, ha asse­gu­rat la direc­tora de màrque­ting de la GSMA, Lara Dewar. Arran de l’èxit dels qua­tre dies de cer­ta­men a Fira de Bar­ce­lona, la GSMA també pre­veu recal­cu­lar a l’alça l’impacte econòmic del congrés, que superarà els 350 mili­ons d’euros.

Són regis­tres ja pro­pers als de les fires ante­ri­ors a l’esclat de la crisi de la covid-19, si bé no arri­ben a les més de 100.000 per­so­nes con­gre­ga­des en els anys més exi­to­sos del cer­ta­men, des de del 2016 fins el 2019, just abans d’aparèixer la pandèmia..

El saló, on el mòbil cedeix cada vegada més espai a d’altres tec­no­lo­gies d’altres indústries rela­ci­o­na­des amb la con­nec­ti­vi­tat, ha reu­nit més de 2.400 empre­ses expo­si­to­res i els orga­nit­za­dors. De fet, dels 88.500 par­ti­ci­pants a la fira, un 56% pro­ve­nien de sec­tors adja­cents a l’eco­sis­tema mòbil. “El nivell d’ener­gia i suport dels socis, nego­cis i ins­ti­tu­ci­ons públi­ques ha exce­dit les nos­tres espe­ran­ces i expec­ta­ti­ves”, ha afir­mat Hoff­man, que ha des­ta­cat l’ambi­ent de “comu­ni­tat, inno­vació, emoció i gene­ració de nego­cis que s’ha vist al MWC Bar­ce­lona”.

Més negoci que el 2019

Segons el CEO de la GSMA, alguns expo­si­tors “anecdòtics” han superat totes les expec­ta­ti­ves i fins i tot han fet més negoci que l’any 2019, el millor congrés a Bar­ce­lona, previ a la pandèmia.

Les dades de la GSMA indi­quen que més de la mei­tat dels par­ti­ci­pants a la fira han estat de nivell direc­tiu o supe­rior, i d’aquests, un 21% eren dels ano­me­nats de cate­go­ria C, és a dir, CEOs o alts exe­cu­tius; i un 26% dones. Aquest és un dels aspec­tes més relle­van­tas que els orga­nit­za­dors han vol­gut des­ta­car més enllà del nom­bre d’assis­tents.

De mit­jana, durant aquest MWC23 s’han fet 10.000 reu­ni­ons de networking’gràcies a l’apli­cació del congrés, i un milió d’espec­ta­dors únics han seguit les dife­rents con­ferències que s’han orga­nit­zat

A banda dels con­gres­sis­tes empre­sa­ri­als, el MWC també ha comp­tat amb 196 dele­ga­ci­ons gover­na­men­tals de 150 països, amb gai­rebé 70 minis­tres i més de 100 caps d’auto­ri­tats regu­la­do­res. Al congrés de les start-ups, el 4YFN, s’han pre­sen­tat 800 expo­si­tors, hi ha hagut 375 ponents i més de 250 ses­si­ons per mos­trar els pro­jec­tes empre­sa­ri­als.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.