Societat

aiguat

Una forta tempesta a Sitges descarrega entre 50 i 90 litres per m2

Una forta tem­pesta ha des­car­re­gat aquest diu­menge a la tarda entre 50 i 90 litres a Sit­ges (Gar­raf) i ha inun­dat diver­sos car­rers, espe­ci­al­ment a la zona de Ter­ra­mar. Els xàfecs també han estat d’inten­si­tat tor­ren­cial en altres pobla­ci­ons pro­pe­res com Sant Pere de Ribes (65 litres) i Vila­nova i la Geltrú (entre 30 i 55 litres). Els Bom­bers de la Gene­ra­li­tat han rebut una tren­tena d’avi­sos a par­tir de les 16.00 hores en aquesta zona del Gar­raf, bàsica­ment per inun­da­ci­ons a bai­xos i garat­ges o acu­mu­la­ci­ons d’aigua a la via pública. Pro­tecció Civil ha enviat una alerta als mòbils dels veïns del Gar­raf, l’Alt Penedès i el Baix Penedès per plu­ges tor­ren­ci­als i con­ti­nu­a­des durant les pro­pe­res hores.

L’alerta de Pro­tecció Civil acon­se­lla extre­mar pre­cau­ci­ons, evi­tar des­plaçaments inne­ces­sa­ris i allu­nyar-se de rie­res i bar­rancs. El Ser­vei Mete­o­rològic de Cata­lu­nya (SMC) ha emès avís d’obser­vació per inten­si­tat de pluja en aques­tes tres comar­ques, on es poden superar els 40 litres en 30 minuts amb xàfecs acom­pa­nyats de tem­pesta.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.