Emprenedors

Una xarxa social per a viatgers exclusius

Luxus Travel ultima la posada en marxa d'una comunitat virtual destinada al segment dels viatges de luxe

Qui més qui menys ha con­sul­tat algun web espe­ci­a­lit­zat abans de pla­ni­fi­car un viatge, a la recerca d'un comen­tari o con­sell sobre el destí esco­llit o sobre els hotels reco­ma­nats. Dis­po­sar de la valo­ració d'algú que ja hi ha estat pot ser molt útil a l'hora d'esco­llir i per això els por­tals amb infor­mació de viat­ges han pro­li­fe­rat en els dar­rers anys. Són, però, webs molt cen­trats en els viat­ges de baix pres­su­post, molt allu­nyats del turista de 5 estre­lles.

Aquest és el seg­ment de viat­gers a què es vol diri­gir Luxus Tra­vel, una nova xarxa social espe­ci­a­lit­zada en aquest seg­ment i que vol estar ope­ra­tiva aquest mes d'octu­bre. “En una pri­mera etapa només s'hi podrà entrar amb invi­tació, per tal de con­tro­lar el procés i rea­lit­zar els dar­rers ajus­tos tècnics per després obrir-la a tot­hom”, explica David Rodríguez, un dels socis del pro­jecte.

De moment el por­tal ha llançat una pla­ta­forma de venda en línia de viat­ges exclu­sius a través d'una aliança amb l'agència de viat­ges Atlàntida, espe­ci­a­lit­zada en cre­uers i viat­ges d'alt pres­su­post. “Començar amb aquesta part de comer­ci­a­lit­zació ens per­met dis­po­sar d'un coixí finan­cer per poder posar en marxa la comu­ni­tat de viat­gers”, explica David Rodríguez.

La res­posta, de moment, està sent força posi­tiva: “En molt poc temps hem acon­se­guit moure 350.000 euros en reser­ves de viat­ges.” Una dada que els empre­ne­dors espe­ren que els ajudi a tan­car una nova tanda de finançament amb inver­sors pri­vats per inter­na­ci­o­na­lit­zar la comu­ni­tat cap al mer­cat euro­peu i anglo­saxó, i amb espe­cial interès també, afe­geix Rodríguez, “pels mer­cats de parla russa”.

Fins ara els sis socis del pro­jecte, que ja dóna feina a deu per­so­nes, hi han inver­tit uns 250.000 euros. “Aspi­rem a tan­car una quan­ti­tat simi­lar en aquesta nova tanda de finançament”, des­taca Rodríguez.

L'objec­tiu de Luxus Tra­vel és asso­lir els 10.000 usu­a­ris en un any en el mer­cat espa­nyol. “Aquesta quan­ti­tat ja ens sem­bla­ria bona si tenim en compte que no estem par­lant d'un pro­ducte que sigui de gran con­sum”, explica Rodríguez. Els usu­a­ris podran crear-se per­fils, pujar foto­gra­fies per com­par­tir les seves experiències amb la resta de la comu­ni­tat i com­par­tir infor­mació, con­sells i altres con­tin­guts rela­tius als des­tins.

CLI­ENTS PRI­VI­LE­GI­ATS.

El per­fil és un viat­ger major de 40 anys i amb poder adqui­si­tiu, sufi­ci­ent per poder pagar viat­ges tan sucu­lents com un safari pel Congo de 8 dies per 7.000 euros, un recor­re­gut per la Patagònia argen­tina de 12 dies per 5.000 euros o, el pro­ducte estel·lar, una volta al món en cre­uer de luxe durant 4 mesos a par­tir de 40.000 euros. Això amb permís de Bali i les Mal­di­ves, dos dels des­tins més sol·lici­tats pels usu­a­ris de Luxus Tra­vel, “però també les vol­tes al món en avió i amb tres o qua­tre esca­les que es poden tro­bar a par­tir dels 5.000 euros”, des­taca Rodríguez.

A pesar que tot nou pro­jecte empre­sa­rial par­teix amb ris­cos, l'equip de Luxus Tra­vel té al seu favor la carta del seg­ment del luxe, un dels que han patit menys l'impacte de la crisi econòmica i la bai­xada de con­sum. Però per a David Rodríguez, més enllà del com­por­ta­ment en con­sum de les ren­des altes, hi ha un altre fac­tor deter­mi­nant: “Aquesta crisi ha posat en evidència que per poder aguan­tar en el mer­cat has d'estar posi­ci­o­nat en el baix cost o en el seg­ment alt perquè el que queda entre­mig està abo­cat a des­a­parèixer, o ets Rya­nair o ets Sin­ga­pur Air­li­nes, i això mateix està pas­sant en tots els sec­tors.”

A banda de tot això, Luxus Tra­vel vol esta­blir un pre­ce­dent a la xarxa. “Ara mateix, a inter­net no hi ha cap pro­ducte tan seg­men­tat en el cli­ent de luxe com el que nosal­tres pro­po­sem”, diu l'empre­ne­dor.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Una xarxa social per a viatgers exclusius

Publicat a