Empreses

Licors Portet guanya quatre medalles d'or a la fira de Vitòria

Licors Por­tet ha sumat qua­tre pre­mis inter­na­ci­o­nals més. Els va acon­se­guir el mes de febrer pas­sat a Vitòria, dins del con­curs inter­na­ci­o­nal per a vins i licors Cata­vi­num. Els licors de la com­pa­nyia de la Pobla de Segur que han estat guar­do­nats són la Rata­fia dels Raiers, el Licor de Cassís dera Val i el Licor de Taronja Por­tet, que es van estre­nar com a licors reco­ne­guts amb una meda­lla d'or en aquest con­curs inter­na­ci­o­nal. La Rata­fia Raiers Reserva 2013 també va obte­nir una meda­lla d'or, i ja és la segona que acon­se­gueix en una fira inter­na­ci­o­nal. Aquests licors van haver de com­pe­tir amb altres begu­des espi­ri­tu­o­ses pro­ce­dents dels Estats Units, el Canadà, Itàlia, França i Eslovènia, entre d'altres.

Aquest reco­nei­xe­ment arriba en un moment en què la família Por­tet es troba en ple procés d'expansió dels seus pro­duc­tes, espe­ci­al­ment la rata­fia, el pro­ducte estre­lla, amb el qual vol entrar en els mer­cats euro­peus.

L'empresa Por­tet fa 130 anys que fabrica licors de manera arte­sa­nal a la Pobla de Segur.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.