Focus

Arribar a l'empresa amb el màrqueting digital

Bea­bloo, empresa tec­nològica cata­lana espe­ci­a­lit­zada en la com­bi­nació de màrque­ting digi­tal mul­ti­ca­nal i de dades mas­si­ves per entorns del comerç i esta­bli­ments de cara al públic, no para de créixer. Fa un any la com­pa­nyia, amb seu al barri tec­nològic 22@ de Bar­ce­lona, va rebre una inversió de 10 mili­ons d'euros lide­rada pel gegant japonès Soft­Bank Group. Aquest fet va sig­ni­fi­car un abans i un després per l'empresa emer­gent cata­lana. “Gràcies a l'entrada de Soft­Bank hem pogut reforçar les inver­si­ons en R+D+I i expan­dir-nos a nivell inter­na­ci­o­nal”, explica Alex De Dios, mem­bre del con­sell d'admi­nis­tració i cap d'ope­ra­ci­ons de Bea­bloo. Ara ja hi ha ofi­ci­nes al Regne Unit, Itàlia, Ale­ma­nya, Espa­nya, Tur­quia, Líban, Xile, Colòmbia, Panamà i la Xina. Cal recor­dar que la firma tec­nològica va fac­tu­rar 3,24 mili­ons d'euros l'any pas­sat i ja pre­veu superar els 12 mili­ons en el pre­sent exer­cici. Pel que fa al nom­bre d'emple­ats, el 2014 l'empresa ocu­pava una vin­tena de pro­fes­si­o­nals i ara ja supera el cen­te­nar. “Ara l'objec­tiu és obrir-se als EUA, diu el cap d'ope­ra­ci­ons.

Bea­bloo és una empresa inno­va­dora que con­tri­bu­eix a la digi­ta­lit­zació del punt de venda i aspira a con­ver­tir-se en el líder glo­bal en el seg­ment del màrque­ting digi­tal omni­ca­nal i l'analítica Online-To-Offline (O2O). De fet, les solu­ci­ons de pro­gra­mari poden implan­tar-se en boti­gues, cen­tres comer­ci­als, uni­ver­si­tats, aero­ports, hotels, recin­tes feri­als i altres espais cara al públic.

Després de la inversió de Soft­Bank, que també con­trola el 34% de Bea­bloo, la firma cata­lana es foca­litza en el con­ti­nent asiàtic, sobre­tot a la Xina. Tot just acaba d'anun­ciar la inte­gració a WeC­hat en la seva tec­no­lo­gia per millo­rar la interacció amb els públics, espe­ci­al­ment el xinès, amb més de 700 mili­ons d'usu­a­ris.

Però Bea­bloo, que com diu Alex De Dios, “dóna vida a les dades” acaba d'adqui­rir la firma Metri­plica, un refe­rent en el sec­tor de l'analítica en línia. Per la seva com­pra ha pagat 2 mili­ons d'euros, tot i que en man­tindrà la marca, l'equip direc­tiu i emple­ats.

Digi­tal màrque­ting és una eina de l'empresa que pro­por­ci­ona mètri­ques de màrque­ting de comerços electrònics per boti­gues físiques i desen­vo­lupa anàlisis per medir el ren­di­ment en esta­bli­ments al públic. La solució Digi­tal Sig­nage ajuda a pla­ni­fi­car, ges­ti­o­nar i dis­tri­buir xar­xes de senya­lit­zació digi­tal, i amb les bali­ses es cre­a­ran experiències digi­tals exclu­si­ves en dife­rents entorns.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Arribar a l'empresa amb el màrqueting digital

Publicat a