Gran angular

Acompanyar les empreses en la seva transformació digital i social opinió

Ja fa vuit anys que Fira de Bar­ce­lona va donar suport a la ini­ci­a­tiva de l’Ajun­ta­ment de Bar­ce­lona per crear Biz­bar­ce­lona by Bar­ce­lona Activa, un esde­ve­ni­ment que donava visi­bi­li­tat a l’eco­sis­tema empre­ne­dor de pri­mer nivell nas­cut a Bar­ce­lona gràcies, en gran part, al model únic de col·labo­ració publi­co­pri­vada en què ins­ti­tu­ci­ons, asso­ci­a­ci­ons empre­sa­ri­als i pro­fes­si­o­nals, uni­ver­si­tats, cen­tres for­ma­tius i empre­ses han unit esforços i que ha encu­nyat el nom propi de model Bar­ce­lona.

Vol­dria apro­fi­tar aques­tes línies per agrair el suport de l’Ajun­ta­ment de Bar­ce­lona, la Gene­ra­li­tat de Cata­lu­nya, Cai­xa­Bank, la Dipu­tació de Bar­ce­lona, l’Àrea Metro­po­li­tana de Bar­ce­lona, Pimec i la Cam­bra de Comerç de Bar­ce­lona, ins­ti­tu­ci­ons que pro­mo­uen el saló i que son, jun­ta­ment amb les més de 100 empre­ses que con­for­men la Biz­com­mu­nity, el pal de paller de Biz­bar­ce­lona.

Con­so­li­dat com l’esde­ve­ni­ment firal de referència per a empre­ne­dors i peti­tes i mit­ja­nes empre­ses de tot Cata­lu­nya, en aquesta edició, Biz­bar­ce­lona vol con­tri­buir a la seva trans­for­mació digi­tal sense obli­dar altres àmbits com, per exem­ple, el social. En aquest sen­tit, el saló amplia el seu focus amb l’objec­tiu d’aju­dar dos sec­tors tan impor­tants per a l’acti­vi­tat econòmica com són el del comerç i el de la res­tau­ració en asso­lir aquest repte amb èxit.

Així, enguany, pre­sen­tem com a gran nove­tat l’àrea Biz Digi­tal Expe­ri­ence by Sport­mas, una zona on el visi­tant podrà com­pro­var com fer la botiga més atrac­tiva per poder llui­tar per atraure al cli­ent final, amb l’objec­tiu que aquest tin­gui, per una banda, una experiència més enri­qui­dora i, per l’altra, perquè la botiga pugui conèixer millor al seu cli­ent.

Biz­bar­ce­lona vol aju­dar el comerç tra­di­ci­o­nal a ser més com­pe­ti­tiu i així poder plan­tar cara a la crei­xent i ferotge com­petència dels comerços on line. Fer els comerços més atrac­tius al visi­tant a través d’eti­que­tes RFID, screen mir­rors, sen­so­rit­zació, reco­nei­xe­ment ges­tual i gestió de big data és el nos­tre propòsit amb aquesta zona, que serà un dels grans atrac­tius de Biz­bar­ce­lona 2018.

Aquest nou espai se suma a l’àmplia oferta del saló que ocu­parà els palaus 1 i 2 del recinte de Montjuïc de Fira de Bar­ce­lona i que es ver­te­bra al vol­tant de qua­tre blocs que tenen la trans­for­mació com a eix temàtic prin­ci­pal, des de la tec­nològica fins a la social, pas­sant per l’econòmica i empre­sa­rial.

A més, Biz­bar­ce­lona va més enllà amb The Next, un espai amb ponències ins­pi­ra­do­res sobre les tendències que arri­ben. Així, noms com els de Josep Maria Mai­nat, Marc Vidal, Eneko Knorr, Sílvia Bach o Mar­tin vom Stein for­men part de la gra­e­lla de ponents de l’edició d’enguany.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.