Gran angular

Acompanyar les empreses en la seva transformació digital i social opinió

Ja fa vuit anys que Fira de Barcelona va donar suport a la iniciativa de l’Ajuntament de Barcelona per crear Bizbarcelona by Barcelona Activa, un esdeveniment que donava visibilitat a l’ecosistema emprenedor de primer nivell nascut a Barcelona gràcies, en gran part, al model únic de col·laboració publicoprivada en què institucions, associacions empresarials i professionals, universitats, centres formatius i empreses han unit esforços i que ha encunyat el nom propi de model Barcelona.

Voldria aprofitar aquestes línies per agrair el suport de l’Ajuntament de Barcelona, la Generalitat de Catalunya, CaixaBank, la Diputació de Barcelona, l’Àrea Metropolitana de Barcelona, Pimec i la Cambra de Comerç de Barcelona, institucions que promouen el saló i que son, juntament amb les més de 100 empreses que conformen la Bizcommunity, el pal de paller de Bizbarcelona.

Consolidat com l’esdeveniment firal de referència per a emprenedors i petites i mitjanes empreses de tot Catalunya, en aquesta edició, Bizbarcelona vol contribuir a la seva transformació digital sense oblidar altres àmbits com, per exemple, el social. En aquest sentit, el saló amplia el seu focus amb l’objectiu d’ajudar dos sectors tan importants per a l’activitat econòmica com són el del comerç i el de la restauració en assolir aquest repte amb èxit.

Així, enguany, presentem com a gran novetat l’àrea Biz Digital Experience by Sportmas, una zona on el visitant podrà comprovar com fer la botiga més atractiva per poder lluitar per atraure al client final, amb l’objectiu que aquest tingui, per una banda, una experiència més enriquidora i, per l’altra, perquè la botiga pugui conèixer millor al seu client.

Bizbarcelona vol ajudar el comerç tradicional a ser més competitiu i així poder plantar cara a la creixent i ferotge competència dels comerços on line. Fer els comerços més atractius al visitant a través d’etiquetes RFID, screen mirrors, sensorització, reconeixement gestual i gestió de big data és el nostre propòsit amb aquesta zona, que serà un dels grans atractius de Bizbarcelona 2018.

Aquest nou espai se suma a l’àmplia oferta del saló que ocuparà els palaus 1 i 2 del recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona i que es vertebra al voltant de quatre blocs que tenen la transformació com a eix temàtic principal, des de la tecnològica fins a la social, passant per l’econòmica i empresarial.

A més, Bizbarcelona va més enllà amb The Next, un espai amb ponències inspiradores sobre les tendències que arriben. Així, noms com els de Josep Maria Mainat, Marc Vidal, Eneko Knorr, Sílvia Bach o Martin vom Stein formen part de la graella de ponents de l’edició d’enguany.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Publicat a