Method arriba als 18 milions enguany
La firma de logística ha estès el seu model arreu de l’Estat espanyol
Disposa d’una tecnologia pròpia per optimitzar les operacions
La firma de transport i distribució Method Advanced Logistics preu assolir enguany un volum de negoci de 18 milions d’euros, cosa que col·locarà la companyia al capdamunt del sector de transport d’última milla arreu de l’Estat.
Method, amb la seu central a Barcelona i delegació a Madrid, a aconseguit, en només un any i mig, fer créixer la companyia a més de 20 ciutats espanyoles, amb la previsió de realitzar al llarg del 2019 més de 12 milions de lliuraments. La companyia compta amb una plantilla de 500 repartidors, la majoria en plantilla, disseminats per tot Espanya.
Segons expliquen els seus fundadors, Luis Ángel Florez, Gonzalo Forniés i José Servat, “preveiem cobrir, a nivell geogràfic, el 80% del volum de negoci dels nostres clients durant l’any 2020.”
Method ofereix solucions de repartiment de B2B i B2C de gran volum, food delivery i repartiment nocturn, a més de poder exercir com a partner de recursos de flota per a empreses que necessiten una gran quantitat de repartidors. Entre els seus principals clients destaquen Nespresso, Makro, Uber, Eats, Inditex o Amazon.
Method Advanced Logistics disposa d’una tecnologia pròpia, que permet optimitzar al màxim les operacions de repartiment i adaptar-se a les necessitats particulars dels clients.
Segons els fundadors, “creiem que les solucions i serveis logístics de transport han de propulsar i augmentar el valor de les empreses. Això es pot assolir gràcies a la nostra tecnologia pròpia, l’equip gestor i la nostra acadèmia de drivers altament qualificats que ofereixen el millor servei de lliurament del sector.”