Empreses

Hesperia s’alia amb Hyatt per captar clients americans i asiàtics

La cadena inverteix 10 milions d’euros en la renovació del seu emblemàtic hotel de l’Hospitalet, que es comercialitzarà com a Hyatt Regency Barcelona Tower

L’icònic hotel de la cadena Hesperia a l’Hospitalet de Llobregat serà el primer establiment de la marca Hyatt Regency a Catalunya, després d’una remodelació que ha costat 10 milions d’euros. Hesperia manté la propietat i la gestió mentre que la comercialització passa a mans de la firma Hyatt, amb l’objectiu de captar clients dels Estats Units, l’Amèrica Llatina i Àsia, on la marca nord-americana té una gran penetració. Això és especialment interessant per al mercat de congressos, convencions i reunions d’empresa, ja que l’Hesperia Tower disposa de 5.000 m² per celebrar aquest tipus d’esdeveniments; una superfície distribuïda en 24 sales de reunions i un auditori per a 500 persones.

La remodelació s’ha fet per elevar els estàndards d’un establiment, obra de l’arquitecte Richard Rogers i amb només catorze anys de vida; entre les novetats hi ha la instal·lació d’una pantalla LED d’una dimensió de 27 per 7 m al vestíbul de l’hotel.

L’estrena del Hyatt Regency Barcelona Tower té lloc després de la del primer establiment de la marca a Madrid, l’octubre passat. Jordi Ferrer, conseller delegat d’Hesperia World, ha explicat en l’acte de presentació a la premsa que el nou model de la cadena Hesperia World és “passar de ser una marca amb cases a una casa amb marques”, en altres paraules, continuar operant hotels en propietat però no necessàriament amb la marca pròpia.

Cal recordar que l’aliança amb Hyatt s’ha concretat després del trencament del vincle empresarial amb NH Hotel Group.

Ferrer ha assegurat que la intenció de la cadena catalana és proporcionar més recorregut als seus establiments i, a partir d’aquí, créixer dels 30 hotels que té ara fins a 50 en els pròxims tres anys. “Dins de la nostra cartera, l’Hesperia Tower és molt important, com també ho és per a Barcelona”, ha subratllat.

Per Ferrer, Hyatt proporciona valor de marca però també coneixement intern per als equips de treball.

Hyatt té un programa de fidelització del qual formen part 17 milions de persones.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.