Economia

Premi Excelència a CaixaBank pel compromís social i la Covid

La revista econòmica ‘Euromoney’ reconeix els ajuts de l’entitat als seus clients per superar la crisi sanitària

CaixaBank ha rebut recentment el premi Excel·lència en Lideratge a l’Europa Occidental 2020, que atorga la revista britànica econòmica Euromoney. El guardó valora la consolidació de CaixaBank com a líder en el continent pel seu compromís amb les persones i la societat en resposta a la crisi de la Covid-19. Els premis Excel·lència en Lideratge, de nova creació, reconeixen els bancs líders en el món que han demostrat el seu compromís per ser part de la solució global enfront la pandèmia, amb mesures i ajuts per impulsar la recuperació econòmica i social.

CaixaBank ha activat des del començament de la crisi a Europa, el mes de març, un ampli paquet de mesures amb l’objectiu d’atenuar els efectes econòmics del coronavirus i donar suport a les necessitats de les empreses i dels particulars, com també les dels sectors més desfavorits de la societat. Des del començament de la crisi, CaixaBank ha avançat el pagament de prestacions i pensions, ha tramitat més de 350.000 moratòries de crèdit i ha incrementat la seva cartera de crèdit del 5,8% en els cinc primers mesos de l’any.

L’entitat presidida per Jordi Gual i amb Gonzalo Gortázar com a conseller delegat ha mantingut oberta més del 90% de la xarxa de 4.000 oficines i va poder reforçar el servei de banca en línia CaixaBankNow, disponible tant via web com a través de l’aplicació mòbil, que permet de realitzar totes les operacions bancàries sense desplaçar-se. L’entitat ha ampliat la durada de les moratòries legals en el pagament d’hipoteques, préstecs i crèdits personals, i les ha esteses més enllà dels col·lectius vulnerables que estableix la moratòria legal.

Des del començament de la crisi, CaixaBank ha tramitat 350.000 sol·licituds de moratòria hipotecària i de consum. Durant l’estat d’alarma, CaixaBank va condonar el lloguer dels habitatges propietat de la filial immobiliària BuildingCenter. A banda, VidaCaixa i SegurCaixa Adeslas han contribuït amb més de 8,5 milions a la constitució d’un fons solidari que assegura el personal sanitari (700.000 persones) de forma gratuïta.

LA XIFRA

3,2
milions de clients van veure avançada la seva pensió o prestació de desocupació durant l’estat d’alarma.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.