Focus

Arribar a l'empresa amb el màrqueting digital

Beabloo, empresa tecnològica catalana especialitzada en la combinació de màrqueting digital multicanal i de dades massives per entorns del comerç i establiments de cara al públic, no para de créixer. Fa un any la companyia, amb seu al barri tecnològic 22@ de Barcelona, va rebre una inversió de 10 milions d'euros liderada pel gegant japonès SoftBank Group. Aquest fet va significar un abans i un després per l'empresa emergent catalana. “Gràcies a l'entrada de SoftBank hem pogut reforçar les inversions en R+D+I i expandir-nos a nivell internacional”, explica Alex De Dios, membre del consell d'administració i cap d'operacions de Beabloo. Ara ja hi ha oficines al Regne Unit, Itàlia, Alemanya, Espanya, Turquia, Líban, Xile, Colòmbia, Panamà i la Xina. Cal recordar que la firma tecnològica va facturar 3,24 milions d'euros l'any passat i ja preveu superar els 12 milions en el present exercici. Pel que fa al nombre d'empleats, el 2014 l'empresa ocupava una vintena de professionals i ara ja supera el centenar. “Ara l'objectiu és obrir-se als EUA, diu el cap d'operacions.

Beabloo és una empresa innovadora que contribueix a la digitalització del punt de venda i aspira a convertir-se en el líder global en el segment del màrqueting digital omnicanal i l'analítica Online-To-Offline (O2O). De fet, les solucions de programari poden implantar-se en botigues, centres comercials, universitats, aeroports, hotels, recintes ferials i altres espais cara al públic.

Després de la inversió de SoftBank, que també controla el 34% de Beabloo, la firma catalana es focalitza en el continent asiàtic, sobretot a la Xina. Tot just acaba d'anunciar la integració a WeChat en la seva tecnologia per millorar la interacció amb els públics, especialment el xinès, amb més de 700 milions d'usuaris.

Però Beabloo, que com diu Alex De Dios, “dóna vida a les dades” acaba d'adquirir la firma Metriplica, un referent en el sector de l'analítica en línia. Per la seva compra ha pagat 2 milions d'euros, tot i que en mantindrà la marca, l'equip directiu i empleats.

Digital màrqueting és una eina de l'empresa que proporciona mètriques de màrqueting de comerços electrònics per botigues físiques i desenvolupa anàlisis per medir el rendiment en establiments al públic. La solució Digital Signage ajuda a planificar, gestionar i distribuir xarxes de senyalització digital, i amb les balises es crearan experiències digitals exclusives en diferents entorns.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Arribar a l'empresa amb el màrqueting digital

Publicat a