Economia

subministrament d'electricitat

La CUP ataca l'acord d'Endesa a la vall Fosca

La CUP de la vall Fosca ha sol·lici­tat que és deixi sense cap valor ni efecte l'acord del 12 de gener sig­nat entre l'Ajun­ta­ment i la com­pa­nyia Endesa de reco­nei­xe­ment de deute. La CUP el con­si­dera “nul de ple dret'' i “greu­ment'' per­ju­di­cial per a l'interès públic. La for­mació ha donat a conèixer que el con­sis­tori va nego­ciar amb Endesa finançar el deute de les fac­tu­res de l'enllu­me­nat i de les dependències muni­ci­pals, assu­mint un deute de 26.574 euros i renun­ci­ant a futu­res recla­ma­ci­ons en cas que es demostrés la vali­desa del con­veni de 1927. La CUP ha afe­git que, prèvia­ment a la sig­na­tura de l'acord, l'Ajun­ta­ment ja havia pagat a l'empresa la quan­ti­tat de 16.193 euros.

La for­mació lamenta que el ple mai no hagi estat infor­mat de cap d'aques­tes deci­si­ons i con­si­dera que l'acord incorre en dife­rents cau­ses de nul·litat de ple dret i es reclama que l'Ajun­ta­ment pro­ce­deixi a recla­mar el retorn dels imports “inde­gu­da­ment'' abo­nats a Endesa i que, en el seu lloc, és pro­ce­deixi a pagar la fac­tu­ració que cor­res­pon, que és la que sem­pre s'havia abo­nat d'acord amb la reso­lució vin­cu­lant de la Direcció Gene­ral de Tri­buts. Vint-i-dos veïns de la vall Fosca man­te­nen encara el tor­ce­braç amb la com­pa­nyia Endesa pel con­flicte de la fac­tu­ració.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.