Societat

Detenen el fill de dona trobada morta a Sils

Els Mossos el localitzen aquest migdia a Maçanet de la Selva

El sospitós és traslladat a la comissaria de Santa Coloma de Farneres per a interrogar-lo i en els propers dies passarà a disposició del jutjat

Els Mos­sos d’Esqua­dra han detin­gut aquest dilluns a Maçanet de la Selva el fill de la dona que diven­dres va ser loca­lit­zada morta i embol­ca­llada en plàstics a Sils, segons ha con­fir­mat el mateix cos poli­cial.

Un tre­ba­lla­dor del Polígon Indus­trial de Maçanet de la Selva ha cre­gut veure’l i ha aler­tat la poli­cia a pri­mera hora del matí. Diver­ses patru­lles han ini­ciat la seva recerca i final­ment ha estat loca­lit­zat i detin­gut cap a les dues del mig­dia en una avin­guda de la població, segons han infor­mat a Efe fonts pròximes al cas.

El detin­gut ha estat tras­lla­dat a la comis­sa­ria dels Mos­sos de Santa Coloma de Far­ners, on serà inter­ro­gat per inten­tar des­co­brir si va tenir alguna cosa a veure amb la mort de la seva mare, que segons els seus veïns i amics va ser vista per última vegada el mes de novem­bre pas­sat.

El detin­gut estava il·loca­lit­za­ble des del diven­dres, el mateix dia que la poli­cia va tro­bar un cos en avançat estat de des­com­po­sició a l’habi­tatge de la urba­nit­zació Vall­ca­nera on vivia amb la seva mare, que ningú veia des de feia mesos.. La inves­ti­gació va començar el dia 21 d’agost, quan els Mos­sos van tenir conei­xe­ment de la des­a­pa­rició de la dona, de 62 anys i veïna de Sils.

En el marc d’aquesta inves­ti­gació el 31 d’agost a la tarda els mos­sos van rea­lit­zar una entrada i escor­coll al domi­cili que la des­a­pa­re­guda com­par­tia amb el seu fill a la urba­nit­zació de Vall­ca­nera Parc. Els agents van loca­lit­zar a l’inte­rior del domi­cili el cadàver d’una dona sense iden­ti­fi­car i en avançat estat de des­com­po­sició.

Tot i que els pri­mers exàmens encara no per­me­ten con­fir­mar for­mal­ment la iden­ti­tat, la inves­ti­gació no té cap dubte que el cos cor­res­pon a Carme Fernández i els indi­cis apun­ten a una mort cri­mi­nal.

Els agents con­ti­nuen tre­ba­llant per iden­ti­fi­car el cadàver i deter­mi­nar les cau­ses de la mort. A banda d’escla­rir si la mort va ser de caràcter cri­mi­nal, natu­ral o acci­den­tal, la inves­ti­gació haurà de deter­mi­nar si l’home ha comès un delicte d’estafa bancària en seguir cobrant la pensió de viduïtat de la seva mare mal­grat por­tar diver­sos mesos morta. L’home, de 43 anys, també podria ser acu­sat d’un delicte d’omissió del deure d’auxili, entre d’altres. El sos­pitós no té ante­ce­dents penals i està deso­cu­pat.

Es pre­veu que el detin­gut passi els pròxims dies a dis­po­sició del Jut­jat d’Ins­trucció de guàrdia de Santa Coloma de Far­ners, que ha decre­tat el secret de les actu­a­ci­ons.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.