Gran angular

El trànsit a botiga física creix un 12%

El canvi de fase en el confinament estimula les vendes al comerç físic, segons l’anàlisis realitzat per la plataforma Tiendeo.com

El dilluns diver­ses àrees del país van entrar a la fase 1 de la deses­ca­lada del con­fi­na­ment, i aquest fet ha supo­sat un pri­mer impuls al comerç físic, que en el cas de Cata­lu­nya s’ha traduït en un incre­ment del 12%, segons l’anàlisi que ha rea­lit­zat la pla­ta­forma Tien­deo.com.

Val a dir que a la mit­jana de tot l’Estat espa­nyol, l’aug­ment del trànsit a boti­gues físiques ha estat del 52% a totes les àrees en fase 1, men­tre que les que van roman­dre en fase 0 van regis­trar un incre­ment mitjà de l’11%. En el cas de Cata­lu­nya, el fet que Bar­ce­lona i l’àrea metro­po­li­tana roman­guin a fase zero explica aquest lent crei­xe­ment del comerç físic. De fet, en la com­pa­ra­tiva entre comu­ni­tats autònomes, Cata­lu­nya és la cin­quena per la cua, en una clas­si­fi­cació que encapçala Astúries, amb un 70%, i tanca Madrid, amb un 2%.

A més a més, Tien­deo ha pogut cons­ta­tar que la crisi econòmica asso­ci­ada a la sanitària ja es nota a la but­xaca dels con­su­mi­dors, que estan ofe­rint símpto­mes que volen estal­viar al màxim en les seves com­pres, tot pla­ni­fi­cant molt bé la seva visita a les boti­gues, per tro­bar-hi amb els millors preus. Aquesta pla­ni­fi­cació es fa a través de la Xarxa. Segons Tien­deo, durant els dar­rers dies les recer­ques d’ofer­tes online a la pla­ta­forma han aug­men­tat un 13% i entre les seves pre­ferències es tro­ben els pro­duc­tes d’informàtica i electrònica, jardí i bri­co­latge i llar i mobles, per davant d’ali­men­tació, que habi­tu­al­ment encapçalava la llista, abans del con­fi­na­ment.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.