Gran angular

El trànsit a botiga física creix un 12%

El canvi de fase en el confinament estimula les vendes al comerç físic, segons l’anàlisis realitzat per la plataforma Tiendeo.com

El dilluns diverses àrees del país van entrar a la fase 1 de la desescalada del confinament, i aquest fet ha suposat un primer impuls al comerç físic, que en el cas de Catalunya s’ha traduït en un increment del 12%, segons l’anàlisi que ha realitzat la plataforma Tiendeo.com.

Val a dir que a la mitjana de tot l’Estat espanyol, l’augment del trànsit a botigues físiques ha estat del 52% a totes les àrees en fase 1, mentre que les que van romandre en fase 0 van registrar un increment mitjà de l’11%. En el cas de Catalunya, el fet que Barcelona i l’àrea metropolitana romanguin a fase zero explica aquest lent creixement del comerç físic. De fet, en la comparativa entre comunitats autònomes, Catalunya és la cinquena per la cua, en una classificació que encapçala Astúries, amb un 70%, i tanca Madrid, amb un 2%.

A més a més, Tiendeo ha pogut constatar que la crisi econòmica associada a la sanitària ja es nota a la butxaca dels consumidors, que estan oferint símptomes que volen estalviar al màxim en les seves compres, tot planificant molt bé la seva visita a les botigues, per trobar-hi amb els millors preus. Aquesta planificació es fa a través de la Xarxa. Segons Tiendeo, durant els darrers dies les recerques d’ofertes online a la plataforma han augmentat un 13% i entre les seves preferències es troben els productes d’informàtica i electrònica, jardí i bricolatge i llar i mobles, per davant d’alimentació, que habitualment encapçalava la llista, abans del confinament.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.